اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

فروشگاه اینترنتی و پول اینترنتی

پول (اینترنتی)الکترونیکی یکی از مهم ترین ابزارهای تجارت الکترونیکی است.فروشگاه های اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیستند اتصال به شبکه های بانکی و شتاب برای یک فروشگاه اینترنتی امری ضروری و الزامی به نظر می رسد و نظام بانکی باید در این زمینه گامهای جدی تری بر داشته و خدمات خود را گسترش دهد.
به عقیده کارشناسان در اقتصاد امروز نداشتن کارت اعتباری به معنی نداشتن اعتبار مالی است که این مساله می تواند باعث ناتوانی در پرداخت های اینترنتی شود.بوسیله کارت های اعتباری و شبکه های بانکی و فروشگاه های اینترنتی متصل به شبکه شتاب خرید اینترنتی به آسانی صورت گرفته و تخلفات و مزاحمت های افراد بیکار که در اینترنت و فضای وب کم هم نیستند برای فروشگاه های اینترنتی به شدت کاهش می یابد.در واقع واریز مبلغ پول سفارش از طریق اینترنت نه پرداخت در محل موجب کاهش ضرر و زیان فروشگاه های اینترنتی خواهد شد.در اینجا نقش فرهنگ خرید اینترنتی نمایان تر خواهد شد و برای گسترش این فرهنگ ساز و کارهای لازم برای آن نیز از جمله پول الکترونیکی ملموس تر می گردد


آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی در این پست به ساخت فروشگاه اینترنتی می پردازیم

با سلام با توجه به اینکه در صد بالایی از بازدید کنندگان خواستار آموزش ساخت فروشگاههای اینترنتی هستند

بنده این تاپیک را زدم تا از ایجاد تاپیکهای اضافی در این مورد جلوگیری بشه و کمی از سردرگمی انجمن طراحی وب کاسته بشه
امیدوارم سایر دوستان مثل تبریز اینفو و محسن خان و سایر اساتید هم بنده را در این راه یاری بدن

***
اسکریپتهای معرفی شده :

shop-script-free

persian oc

barcode

db_cart

HJB_Flash_Cart

phpbms

install_PaypalProPHP


install_osc_paypal_pro


در ابتدا باید مشخص کنید تا تعریفتان از تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی چیست و در چه زمینه ای میخواهید فعالیت کنید
متاسفانه تعداد زیادی از افراد که تازه میخوان وارد این عرصه بشن خودشون هم نمیدونن میخوان چی کار کنن و فقط میخوان از یه راه آسون در آمد کسب کنند که اگر واقعا با این فکر و هدف وارد این کار میشین من بهتون پیشنهاد میکنم که کلا قضیه را بیخیال بشین
و اما اگر در هدفتان جدی هستین و با نقشه و حساب شده میخواین پیش برین با ماهمراه بشین
خب اول اینکه باید مشخص کنید در چه زمینه ای میخواهید فعالیت کنین بنده چند مورد را به اختصار شرح میدم :
1- تبلیغات کلیکی : در این نوع از تجارت الکترونیک شما به عضویت یک یا چند تا از سایتهای پرداخت در ازای کلیک pay per click در می ایید ، و برای کسب در آمد شما باید روی لینکهایی که برای شما نمایش داده میشوند کلیک نموده و مدت زمان مشخصی را ( معمولا 30 ثانیه ) به تماشای صفحه باز شده می پردازید و همچنین این سایتها برای شما ایمیل های تبلیغاتی میفرستند که با خواندن آنها و کلیک کردن روی لینکهایشان و همچنین عضویت در سایتهایی که معرفی میکنند مقداری پول بدست می آورید و با معرفی کردن اعضای دیگری به سایت ان اعضا به عنوان زیر مجموعه شما شناخته شده و درصدی از فعالیت آنها نیز به شما تعلق میگیرد پس از اینکه در آمدتان به مقدار مشخصی رسید میتوانید آنرا به حساب بانکی اینترنتی تان ( در بانک های اینترنتی مانند ایگولد و پی پال ) ذخیره نمایید ، شایان ذکر است کسب در آمد از این روش بر خلاف تبلیغات برخی سایتها و وبلاگ ها بسیار سخت و طولانی بوده و تنها شما در صورتی میتوانید یک در آمد نسبی کسب کنید که زیر مجموعه های زیادی داشته باشید
برای کسب زیر مجموعه بهترین راه ایجاد یک وبلاگ و معرفی سایتهای مزبور و ارایه لینک خودتان ( این لینک را سایت برای زیر مجموعه گیری در اختیارتان قرار میدهد ) به عنوان لینک ثبت نام است
البته همانطور که گفتم کسب در آمد از این روش بسیار دشوار و طولانی است و در اوایل کار شاید در طول یک روز حتی 1 دلار هم نتوانید کسب نمایید
همچنین از معایب این روش تحریم کردن کاربران ایرانی بانک های اینترنتی مزبور است
به یاد داشته باشید که در آمد کسب شده از این روش را معمولا نمیتوانید خرج کنید و تنها از ان برای خرید های آنلاین در سایتهای خارجی میتوان استفاده کرد

نوع دیگر تبلیغات کلیکی به این صورت است که شما تبلیغات تبلیغ کنندگان را در سایتتان نمایش داده و در ازای کلیک کردن کاربرانتان در ان تبلیغات از شرکتهای مزبور پول دریافت میکنید

ادامه مطلب را ببنید


ادامه مطلب ...

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

به طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد. این بازاریابی نوعاً بر اصل “پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال میشود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در وبلاگهای مختلف و مقالات تبلیغاتی می باشد.


تعریف
بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.

در حال حاضر بیش از یک سوم مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این روش برای شرکت هایی که مایلند فعالیت های از راه دور خود را گسترش دهند و اصطلاحا آنرا به تجارت آنلاین تبدیل نمایند نیز ثمربخش است.

تاریخچه
آغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.

مدل های تجاری و اشکال مختلف آن
بازاریابی اینترنتی به چندین مدل مختلف وجود دارد و مدل های اصلی آن عبارتند از : business-to-business که اصطلاحا B۲B نام گرفته و business-to-consumer که B۲C نامیده می شود. در مدل B۲B دو شرکت مختلف با یکدیگر به تجارت می پردازند، در حالیکه مدل B۲C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.

بازاریابی اینترنتی با مدل B۲C آغاز شد و به تدریج مدل B۲B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت. مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P۲P نامیده می شود، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند . سایت Kazaa یک نمونه از P۲P است که بر مبنای به اشتراک گذاردن انواع فایل ها از جمله فایل های موسیقی، فیلم، متن و غیره توسط کاربران، راه اندازی شده است.

بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی دارد، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است، مانند سایت priceline.com. در این حالت، مشتریان محدوده قیمت و بودجه ای را که می خواهند صرف کنند، مشخص می کنند و سپس از میان اجناس موجود در آن محدوده، کالایشان را انتخاب می کنند. شکل دیگر، جستجو به منظور یافتن ارزانترین قیمت است، مانند سایت Hotwire.com.

در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند. آخرین روش “حراج آنلاین” است، مانند سایت Ebay.com، که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می گذارند و در واقع نوعی مزایده آنلاین است.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...