پول (اینترنتی)الکترونیکی یکی از مهم ترین ابزارهای تجارت الکترونیکی است.فروشگاه های اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیستند اتصال به شبکه های بانکی و شتاب برای یک فروشگاه اینترنتی امری ضروری و الزامی به نظر می رسد و نظام
بانکی باید در این زمینه گامهای جدی تری بر داشته و خدمات خود را گسترش
دهد.
به عقیده کارشناسان در اقتصاد امروز نداشتن کارت اعتباری به معنی
نداشتن اعتبار مالی است که این مساله می تواند باعث ناتوانی در پرداخت های اینترنتی شود.بوسیله کارت های اعتباری و شبکه های بانکی و فروشگاه های اینترنتی متصل به شبکه شتاب خرید اینترنتی به آسانی صورت گرفته و تخلفات و مزاحمت های افراد بیکار که در اینترنت و فضای وب کم هم نیستند برای فروشگاه های اینترنتی به شدت کاهش می یابد.در واقع واریز مبلغ پول سفارش از طریق اینترنت نه پرداخت در محل موجب کاهش ضرر و زیان فروشگاه های اینترنتی خواهد شد.در اینجا نقش فرهنگ خرید اینترنتی نمایان تر خواهد شد و برای گسترش این فرهنگ ساز و کارهای لازم برای آن نیز از جمله پول الکترونیکی ملموس تر می گردد
ساخت فروشگاه اینترنتی در این پست به ساخت فروشگاه اینترنتی می پردازیم
با سلام با توجه به اینکه در صد بالایی از بازدید کنندگان خواستار آموزش ساخت فروشگاههای اینترنتی هستند
بنده این تاپیک را زدم تا از ایجاد تاپیکهای اضافی در این مورد جلوگیری بشه و کمی از سردرگمی انجمن طراحی وب کاسته بشه
امیدوارم سایر دوستان مثل تبریز اینفو و محسن خان و سایر اساتید هم بنده را در این راه یاری بدن
***
اسکریپتهای معرفی شده :
shop-script-free
persian oc
barcode
db_cart
HJB_Flash_Cart
phpbms
install_PaypalProPHP
install_osc_paypal_pro
نوع دیگر تبلیغات کلیکی به این صورت است که شما تبلیغات تبلیغ کنندگان را در سایتتان نمایش داده و در ازای کلیک کردن کاربرانتان در ان تبلیغات از شرکتهای مزبور پول دریافت میکنید
ادامه مطلب را ببنید
به طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام
تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد. این بازاریابی نوعاً بر اصل
“پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در
سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال میشود، آگهی های متحرک و
جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در وبلاگهای مختلف و
مقالات تبلیغاتی می باشد.
تعریف
بازاریابی
اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی،
خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و
بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای
عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.
در حال حاضر بیش از یک سوم
مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت
دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این روش
برای شرکت هایی که مایلند فعالیت های از راه دور خود را گسترش دهند و
اصطلاحا آنرا به تجارت آنلاین تبدیل نمایند نیز ثمربخش است.
در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند. آخرین روش “حراج آنلاین” است، مانند سایت Ebay.com، که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می گذارند و در واقع نوعی مزایده آنلاین است.
بقیه در ادامه مطلب