اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید+اینترنتی

خرید اینترنتی برای کسانی است که برای وقت ، پول و خودشان اهمیت فائل هستند . دلایل تفاوت بین این اشخاص در استفاده از اینترنتی برای انجام خرید اینترنتی بدلایل ذیل می باشد.

1. بی دغدغه و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند در فروشگاههای اینترنتی و کالاهای آنها گردش می کنند. وافعا" خیلی این موضوع تفاوت دارد با اینکه ماشین خود را در جای بدی پارک کرده باشید و برای خرید خود به یک فروشگاه پر از ازدحام مراجعه کرده باشید و با در جواب سوالات خود در خصوص موجود بودن کالا یا کتابی برای خرید با پاسخ سرد و بی روح فروشنده بخاطر خستگی مواجه شوید.

2. میتوان براحتی بین کالاهای فروشگاههای اینترنتی مقایشه کرد و بعد از انجام تحقیقات کامل نسبت به خرید اقدام کرد در حالیکه در خرید معمولی بعد از آنکه فروشنده چند کالا را به شما نشان داد و خصوصیات آنها را توضیح داد ، در صورتیکه شما نپسندیده باشید مجبورید با کمی شرمندگی به فروشنده همان جمله معروف را بگویید. "می ریم یک چرخی می زنیم برمی گردیم" .

3.واقعا رانندگی در این خیابانهای شلوغ با هوای آلوده خیابان و تحمل گرما و سرما خوشایند شمااست ؟ یا نشستن پشت کامپیوتر و رسیدن به کالای مورد نظر خود بدون هیچ اضطراب و شلوغی ؟!

سایر دلایل انجام خرید اینترنتی را به قوه ادراک و تصور شما می سپاریم . پس اگر آماده هستید هم اکنون خرید خود را آغاز کنید البته از نوع اینترنتی آن. 

واژه های کلیدی مقاله : کتاب   فروش اینترنتی  نرم افزار سی دی دی وی دی فیلم سریال

نظرات 2 + ارسال نظر
بهدخت 1388/05/20 ساعت 11:59

بابا خیلی با حالین!!!!!

بهدخت 1388/05/20 ساعت 12:00

راستی ایول به بازیکنان سایپا!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد