اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کارتون رام کال

کارتون زیبای رامکال

دوبله فارسی

8DVD

قابل اجرا بر روی کامپیوتر و دی وی دی های خانگی

کارتون رامکال با نام اصلی راسکال در دهه 70 میلادی در ژاپن تولید و به نمایش درآمد. داستانهای این سریال کارتونی به رابطه انسان با حیوانات اشاره می کند و سعی دارد به بچه ها نحوه رفتار درست با حیوانات را آموزش دهد.

خلاصه داستان

داستان از اینجا آغاز می شود که پسر بچه ای به نام استرلینگ نورث در جنگل یک بچه راکون را پیدا می کند که پایش زخمی شده . استرلینگ بچه راکون را به خانه می آورد و  از آن نگهداری می کند تا این که زخم حیوان خوب می شود و البته استرلینگ به آن عادت می کند. برای همین نام آن را راسکال ( رامکال) می گذارد و این سرآغاز ماجراهای رامکال می شود.

در این کارتون به غیر از رامکال حیوانات مختلفی نشان داده می شوند که انسانها با آنها رفتارهای مختلفی دارند. دوستان استرلینگ مانند اسکار ، آلیس ، اسلمی و ... هر کدام رفتارهای مختلفی با حیوانات دارند که وظیفه انسان در برابر آنها را به کودکان آموزش می دهد . مثلا رفتار اسکار با اسبها یا رفتار آلیس با پرنده ای که بالش شکسته یا رفتار اسلمی با قورباغه اش که در مسابقه برنده نشده بود هر کدام  نکات زیبایی را برای کودک به تصویر می کشد. در پایان رامکال که طعم شیرین ذرت را چشیده است به مزرعه ذرت همسایه هجوم می آورد و همین باعث ایجاد دردسرهایی برای استرلینگ می شود. استرلینگ که می بایست برای رفتن به دبیرستان به شهر میلواکی سفر کند رامکال را به جزیره ای برده و آن را رها می کند. داستان کامل ماجراهای رامکال را در 8 دی وی دی با دوبله زیبای فارسی تماشا کنید

در ۸ دی وی دی  ۷۲۰۰ تومان

نظرات 1 + ارسال نظر
نعمت اله رضائی 1389/09/22 ساعت 13:21 http://*

هوالحق- با سلام و احترام و خسته نباشید و گرامیداشت ایام محرم- تقدیر و تشکر صمیمانه از تمامی دست اندکاران فعال مسئوول با وجدان کاری و اخلاقی و احساس مسئوولیت - ان شاء اله که خدا به شما جزای خیر عنایت فرماید . در پناه خدا موفق و موید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد