اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

عاشقانه

خیلی ها مترسک رو دوست ندارند چون پرنده ها رو می ترسونه ولی من دوسش دارم چون تنهایی رو درک می کنه!

 دوستت داشتم ...یادت هست ؟ ...گفتم دوستت دارم ...و تو گفتی کوچکی برا دوست داشتن ....رفتم تا بزرگ بشم ...اما آنقد بزرگ شدم که یادم رفت دوستت داشت

  دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی تونیم تو چشمای همدیگه نگــــاه کنیم

  قلب آدم مثل یه جزیره ی دور افتاده میمونه.مهم نیست کی برای اولین بار به این جزیره وارد میشه.مهم اینه که کی تا ابد این جزیره رو ترک نمی کنه

 بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یک سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی

           

 وقتی زمانش رسید که قلبت رو به کسی بدی، مطمئن شو اون فرد قلبت رو نمیشکنه،آخه قلب های شکسته یدکی ندارن!

ازم راجع به قانون نیوتن پرسیدن و من گفتم که نمیدونم! ازم راجع به رئیس جمهور ایران پرسیدن که خاتمی یه یا احمدی نژاد و من گفتم که نمیدونم! اما وقتی که ازم پرسیدن کی رو دوست دارم، تنها جوابی که دادم تو بودی!

می گن آدم فقط یک بار عاشق می شه، اما من هر وقت صدا تو میشنوم دوباره عاشق میشم!!

اگه بهم قول بدی که بیای تو خوابم، حاضرم برای همیشه بخوابم تا هر دقیقه ببینمت!!

 

وقتی دلم برات تنگ می شه می رم پشت ابرا زار زار گریه می کنم پس یادت باشه هر وقت بارونو دیدی بدون که دلم برات تنگ شده!

            

شادی ماله تو ، غم ماله من ، امید واسه تو ، ناامیدی واسه من ، روشنی واسه تو، ظلمت واسه من ، همه واسه تو ، تو واسه من!!

 لاک پشت ها هم عاشق می شن، ولی تحمل درد عشق براشون راحته چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه!
 
از بین آدمای زیادی که ما تو زندگیمون می بینیم، فقط تعداد خاصی هستن که به دلمون می شینن. خواستم بدونی تو جز همون گروهی!
 

قلبم رو شکوندی اما من بیش تر از قبل دوستت دارم. میدونی واسه چی؟ واسه اینکه حالا هر تیکه ی قلبم تو رو جداگونه دوست دارن!
دیروز روز جهانی دیوانگان بود. خیلی نامردی! توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی بهم می گفتی که یه عمره دیونتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد