اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون آقای خط

خرید کارتون آقای خط

خرید کارتون آقای خطخرید کارتون زیبا ودیدنی آقای خط که در چندین سال پیش از تلویزیون ایران نیز پخش شده است . کارتون آقای خط از سری کارتون های پربیننده آن زمان بود که کودکان را پای تلویزیون میخ کوب می کرد ، بیشتر بزرگترها این کارتون زیبا و خنده دار را به یاد دارند و به دلیل درخواست های زیاد مشتریان این کارتون پرطرفدار به آرشیو کارتونه ای قدیمی فروشگاه اضافه شد. کارتون آقای خط در عین سادگی از جذابیت بالایی برخوردار است که ماجرای یک آدمی می باشد که به وسیله یک نقاش به وحود می آید و نقاش داستان ما محیط بازی این آدم خطی ما را با مهارت زیباد نقاشی می کند .

کارتون آقای خط محصول کشور ایتالیا می باشد که توسط فردی به نام Osvaldo Cavandoli شکل گرفته است . این کارتون زیبا را در 2 عدد دی وی دی که شامل 90 قسمت می باشد عرضه کرده است . برای خرید کارتون آقای خط بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید. آقای خط از سری کارتون های درخواستی مشتریان عزیز می باشد

تعداد دی وی دی : 2 عدد

قابل پخش در تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر

زبان : بی کلام

روال فروش اینترنتی کارتون قدیمی:در این فروشگاه کارتون تمامی کارتون های قدیمی دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب می باشند و فروشگاه مجهز به سیستم خرید پستی کارتون قدیمی است.بیش از 200 عنوان کارتون قدیمی تلویزیون که عموما به صورت کارتون دوبله می باشند در این فروشگاه اینترنتی جمع آوری شده اند.


گارانتی  کارتون قدیمی

 

کلیه کارتونهای قدیمی از جمله کارتون آقای خط دارای گارانتی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل نسخه جایگزین سریعا ارسال خواهد شد.تلفن های فروشگاه در فاکتورهای صادره برای شما ارسال خواهد شد.ما با گارانتی کارتون های قدیمی و پشتیبانی اطمینان در خرید پستی را برای شما به ارمغان آورده ایم.


 

 

روش خرید کارتون آقای خط:برای خرید این کارتون روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم خرید پستی بازشده را تکمیل نمایید کارتون مورد نظر شما به محل منزل یا محل کارتان ارسال خواهد شد و شما پس از دریافت کارتون آقای خط,وجه آنرا به مامور پست می پردازید


قیمت:2,800 تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد