اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون بامزی (دوبله فارسی)

خرید کارتون بامزی (دوبله فارسی)

کارتون بامزیکارتون بامزی این کارتون به صورت کپچر شده عرضه می شود.دیدن این کارتون برای همه ی سنین خاطره انگیز و جذاب خواهد بود. البته با توجه به قدیمی بودن این کارتون نمی توان انتظار کیفیت بسیار بالا را داشت و با کیفیت متوسط ارائه می شود که امیدواریم با توجه به پرطرفدار و خاطره انگیز بودن کارتون مورد توجه قرار گیرد. نسخه با کیفیت در بازار موجود نیست.
بامزی ملقب به قوی ترین و مهربان ترین خرس دنیا، نام مجموعه کارتونی سوئدی است که توسط “رونه آندرسون” خلق شد. این مجموعه فوق العاده محبوب اولین بار در سال ۱۹۶۶ در قالب چند انیمیشن کوتاه تلویزیونی و همچنین یک کمیک استریپ روزنامه ای نصف صفحه ای روز های یکشنبه به مخاطبان عرضه شد.
تمام کسانی که تقریباً ۲۲ یا ۲۳ سالگی را رد کرده اند و یا آنهایی که در طی دهه ۶۰ (شمسی نه میلادی!) دوران کودکی و نوجوانی را پای تلویزیون دو کاناله آن زمان گذرانده اند و کلی از برنامه های آن دوران خاطره دارند، با کارتون جذابی به نام “بامزی، قوی ترین خرس دنیا” آشنا هستند کارتون بامزی با عسل یا بدون آن ، بامزی همیشه بهترین خرس دنیاست.در کارتون بامزی,بامزی معمولا کلاه آبی خودش را به سر میکند و به دوستانش در کارهایی که نمی توانند انجام دهند کمک می نماید.کارتون بامزی یادآور دوران کودکی برای بسیاری از ماهاست.شاید ما هم دلمون می خواست مثل بامزی قوی بودیم

 تعداد دی وی دی : 5 عدد به صورت چاپ دار
قابل پخش در تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر
زبان : فارسی
کیفیت : مناسب
قیمت:5,500 تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد