اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون خونه مادر بزرگه

خرید کارتون خونه مادر بزرگه

کارتون خونه مادر بزرگهاواسط دهه‌ 60 روزهای جمعه ساعت 11، پخش ترانه» خونه مادر بزرگه هزار تا قصه داره...خونه مادر بزرگه شادی و غصه داره»، بسیاری از کودکان را پای تلویزیون‌ها می‌کشاند تا قصه‌ای دیگر از «نوک طلا»، «نوک سیاه»، «مراد»، «مخمل» و مادربزرگه را به تماشا بنشینند و البته در این میان بزرگسالانی هم بودند که همراه با کودکان خود به تماشای این سریال عروسکی می‌نشستند.

سریال ماندگار «خونه مادر بزرگه» که با عنوان «مخمل» هم شناخته می‌شد، محصول سال 1366 است و یکی از پرطرفدار‌ترین کارهای عروسکی در طول تاریخ تلویزیون ایران محسوب می‌شود. «خونه مادر بزرگه» زمان موشک باران ساخته شد وقتی تهران خالی شده بود، عوامل فیلم مانده بودند و مونتاژ می‌کردند.

در این سریال عروسکی هنرمندان صاحب نامی چون ایرج طهماسب، حمید جبلی، مریم سعادت و مسعود کرامتی به عنوان عروسک‌گردان و صداپیشه همکاری داشته‌اند. جبلی و طهماسب بعدها با ساخت سریال عروسکی دیگر با نام «کلاه قرمزی و پسر خاله» در تلویزیون محبوبیتی را کسب کردند که به سینماها هم کشیده شد.

احمد بهبهانی و مرضیه برومند متن‌های سریال «خونه مادربزرگه» را نوشته‌اند. تلویزیون اول سفارش مهمان ناخوانده را داده بود، اما برومند فکر می‌کرد که این داستان دیگر خیلی تکراری شده‌است، بنابراین تصمیم گرفت سریال «خونه مادربزرگه» را بسازد.

این سریال عروسکی یک لوکیشن اصلی داشت که همان حیاط خونه مادربزرگه بود. در این حیاط کلبه‌ای با دیوارهای سفید و ستون و در و پنجره‌های چوبی و البته خونه مرغ و خروس و جوجه‌ها و البته مخمل در گوشه‌ دیگر حیاط به چشم می‌خورد. «آقا حنایی» و«گل باقالی خانم» هم بودند که همراه جوجه‌هایشان(نوک سیاه و نوک طلا) و البته خود مادربزرگه شخصیت‌های اصلی سریال را شامل می‌شدند.

      

 تعداد دی وی دی : 3 عدد به صورت چاپ دار
قابل پخش در تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر
زبان : فارسی
کیفیت : مناسب


قیمت:3,800 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد