اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

مبادله پایاپای و مذاکره Online

دو مکانیزم وجود دارند که روز به روز شهرت بیشتری در تجارت الکترونیکی پیدا می کنند : مبادله پایاپای و مذاکره الکترونیکی .

مبادله پایاپای Online

مبادله پایاپای با معاوضه کالا و خدمات ، قدیمی ترین روش تجارت است. امروزه این امر عمدتاً بین سازمان انجام می گیرد. مشکل مبادله کالا این است که یافتن شرکای تجاری کار دشواری است. تجار و افراد می توانند از تبلیغات دسته بندی شده برای مشخص کردن نیازها و کالاهای عرضه شده خود استفاده کنند، اما باز هم ممکن استبه نیازهای خود دست نیابند. واسطه ها ممکن است به نیازهای خود دست نیابند. واسطه ها ممکن است مفید واقع شوند، اما بسیار گران تمام شده (بین بیست تا سی درصد کمیسیون بر می دارند) و معمولاً کند عمل می کنند.

مبادله پایاپای الکترونیکی می تواند با جلب شرکای بیشتر تا حدی این مشکل را برطرف کند. به علاوه کار سریع تر صورت گرفته و در نتیجه تطبیق بیشتری حاصل خواهد شد. اقلامی که معمولاً به صورت Online معاوضه می شوند عبارتند از : فضای اداری، فضای ذخیره سازی و فضای کارخانه ، تاسیساتی که مدتی است مورد استفاده قرار نگرفته اند، نیروی کار ، محصولات و بنرهای تبلیغاتی (توجه داشته باشید که گاهی اوقات باید برای معاوضه کالا مالیات بپردازید و باید آن را در نظر بگیرید)

مبادله پایاپای الکترونیکی در بازارهای مبادله ای انجام می شود . بازارهایی که در آن واسطه ای ترتیب انجام معامله را می دهد. این مبادلات می توانند بسیار مفید واقع شوند. وب سایت های مبادله ای معروف عبارتند از : whosbartering.com , intaglio.com , allbusiness.com مراحل کار به این شکل است : اول شرکت اعلام میکند می خواهد چه اقلامی را ارائه دهد. سپس بازار ارزش محصولات یاخدمات ارائه شده توسط شرکت را ارزیابی کرده و بهای آن را مشخص می کند.حال شرکت می تواند بر اساس بهای تعیین شده از بازار خرید کند.

سایت های مبادله ای از لحاظ مالی ایمن هستند. در غیر این صورت کاربران فرصت نخواهند داشت از بهای تعیین شده برای آن ها استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد