اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کاتالوگ های الکترونیکی و سایر مکانیزم های بازار

کاتالوگ های الکترونیکی و سایر مکانیزم های بازار

وب سایت ها برای فروش Online معمولاً از نرم افزار سرور تجاری استفاده می کنند. عملکرد اصلی ارائه شده توسط چنین نرم افزارهایی عبارتند از کاتالوگ های الکترونیکی ، موتورهای جستجو و سبدهای خرید.

کاتالوگ های الکترونیکی

در نسل های گذشته کاتالوگ ها روی کاغذ چاپ می شدند. اخیراً کاتالوگ های الکترونیکی روی CD- Rom و اینترنت عمومیت پیدا کرده اند. کاتالوگ های پایه و اساس بیشتر سایت های فروش ازطریق تجارت الکترونیکی راتشکیل می دهند. برای تجار، هدف از کاتالوگ های الکترونیکی تبلیغ برای محصولات و خدمات است. برای مشتریان هدف از این کاتالوگ ها یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات است. کاتالوگ های الکترونیکی را می توان به کمک موتورهای جستجو به سرعت جستجو کرد. ضمناً این کاتالوگ ها می توانند دارای قابلیت های برقراری ارتباط متقابل باشند. برای مثال به آدرس hairstyler.com مراجعه کرده و ببینید چگونه می توانید عکس خود را وارد کرده و رنگ و مدل موی خود را تغییر دهید. کاتالوگ های الکترونیکی می توانند بسیار بزرگ باشند. برای مثال کاتالوگ (catalog.loc.gov)Library of Congress Web حاوی بیش از پانزده میلیون رکورد است.

قسمت عمده کاتالوگ های Online اولیه همان متن و تصاویر کاتالوگ های چاپی بود. اما امروزه کاتالوگ های Online پیشرفت کرده و پویاتر، اختصاصی تر و برای هدف خرید و فروش کالا و خدمات مناسب تر شده اند. هر چه کاتالوگ های Online با سبدهای خرید، سفارش گیری و پرداخت ها یکپارچگی بیشتری پیدا می کنند، ابزارهای ساخت آن ها نیز با سایت های تجاری و میزبان های وب (مانند smallbusiness.yahoo.com/merchant ) تطابق بیشتری پیدا می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد