اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

استخدام در فولاد مبارکه

فولاد مبارکه به منظور تامین نیروی انسانی خود از بین دارندگان مدرک دیپلم در رشته های زیر استخدام می کند:

رشته گرایش تعداد مورد نیاز
ریاضی فیزیک - 113 نفر
برق صنعتی 35 نفر
الکترونیک 5 نفر
همه گرایش ها برق 176 نفر
ماشین افزار 36 نفر
جوشکاری 19 نفر
تاسیسات 18 نفر
اتومکانیک 30 نفر
همه گرایش های مکانیک 260
سرامیک - 17
عمران ساختمان 18
جمع 727

شروع ثبت نام در آزمون استخدامی فولاد مبارکه از 1389/12/1 می باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
پریماه 1389/11/25 ساعت 16:21

با سلام
از سایت شما بازدید کردم ، سایت خوبی بود،خوشحال میشم وبلاگ من را ببینید و از نظر شما استفاده کنم.مرسی
http://parymah.asalblog.com

پریماه 1389/11/25 ساعت 16:45

با سلام
از سایت شما بازدید کردم ، سایت خوبی بود،خوشحال میشم وبلاگ من را ببینید و از نظر شما استفاده کنم.مرسی
http://parymah.asalblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد