اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

مجوز استخدام 800 کارمند جدید در البرز

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان البرز گفت:‌ در سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان البرز مجوز استخدام حدود 800 نفر کارمند جدید به ادارات این استان داده شد.
به گزارش خبر 31، سید میر احد حسینی با اشاره به اینکه همچنین در سفر اخیر رئیس جمهور به البرز با تصویب هیئت دولت شش هزار و 500 میلیارد ریال برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی به این استان اختصاص یافت، ‌افزود: از این میزان سه هزار و 120 میلیارد ریال مربوط به مانده اعتبارات سالهای 84 تا 88 بنگاه های زودبازده و بقیه در بخش های دیگر پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار گامهای موثری برای حل مشکل شتغال و رفع بیکاری در استان برداشته خواهد شد.
حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان البرز مجوز استخدام حدود 800 نفر کارمند جدید به ادارات این استان داده شد.
وی اضافه کرد:‌ با توجه به مشخص شدن اعتبارات استان البرز در این سفر و باپیگیریهای استانداری ، انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به تفکیک منابع مالی این استان از استان تهران اقدامات جدی انجام شود.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان البرز گفت : براساس آمارهای ارائه شده آذر ماه سال جاری دستگاه های اجرایی استان، میزان ایجاد اشتغال توسط این دستگاه ها بیش از تعهدات آنها بوده است .
وی اعطای تسهیلات با هدف اشتغالزایی، سرمایه گذاری در بخشهای مختلف مانند اجرای طرحهای خود اشتغالی ،‌ ایجاد 9 مرکز آموزش فنی و حرفه ای ، چهار مجموغه فرهنگی ورزشی و‌ ساخت یک استخر سرپوشیده شنا از جمله برنامه های سال آینده اداره کل کار و امور اجتماعی استان البرز ذکر کرد.
اکنون استان البرز با داشتن دو هزار و 819 واحد تولیدی و صنعتی از نظر صنعت در رتبه دهم کشور قرار دارد همچنین، 400 هزار نفر در این واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز اشتغال دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد