اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

آگهی استخدام در نهاد کتابخانه ها

اسفند ماه، سومین آزمون جامع استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر اساس اعلام نیاز استان‌ها برگزار می‌شود.
 به گزارش لیزنا، به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون اداری و مالی دیبر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی با اعلام این خبر گفت: با توجه به عنایت خاص دولت دهم به کتابخانه‌ها و نیاز مناطق مختلف به افزایش خدمات کتابخانه‌ای در راستای نهضت مطالعه مفید، پس از اخذ مجوز از هیات امنای نهاد کتابخانه‌ها، بیش از 400 نیروی انسانی متخصص در استان‌های مختلف دعوت به همکاری می‌شوند. نیروهای انسانی جدید بر اساس افزایش کتابخانه‌های استان‌ها و نیز ارتقای ارایه خدمات و تقاضای اعضا انتخاب می‌شوند.
 پرویز شیرازی افزود: مرحله نخست (کتبی متمرکز ) با انتخاب سه برابر ظرفیت نهایی اسفند ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از 10 تا 25 بهمن با مراجعه به پورتال نهاد کتابخانه‌ها به نشانی http://www.iranpl.ir/ نام‌نویسی کنند. زمان دقیق برگزاری آزمون کتبی متعاقبا اعلام می‌شود.
 وی گفت: شرایط خاصی خارج از چارچوب مقررات برای شرکت در آزمون وجود ندارد.
 معاون اداری و مالی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: دانش‌آموختگان رشته‌های تحصیلی کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی کتابداری، الهیات، الهیات و معارف اسلامی، امور فرهنگی و مدیریت فرهنگی و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی، مدیریت بازرگانی،‌مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی، مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش‌های منابع انسانی، مدیریت تحول، تشکیلات و روش‌ها و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و رشته‌های مهندسی صنایع، اقتصاد، علوم اقتصادی، برنامه‌ریزی آموزشی، مدیریت دولتی با گرایش مالی، مهندسی عمران، مهندسی راه و ساختمان، مهندسی معماری، آمار و آمار کاربردی، مدیریت برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی، ارتباطات و آمار، علوم ارتباطات اجتماعی (روابط عمومی)، علوم ارتباطات و روزنامه نگاری و مدیریت رسانه مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود.
 شیرازی افزود: آزمون مرحله نخست به صورت متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و گزینش نهایی از طریق مصاحبه با درنظر گرفتن نیاز هر استان به صورت بومی و منطقه‌ای خواهد بود.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد