اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

داستان کسب درامد

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید – چه انگلیسی یا فارسی.

اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید…

“چگونه بهترین راه کسب درآمد از اینترنت را پیدا کنید؟”

یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید…

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟

حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!

اگر راه و روش آنها کار می کرد که اول خودشان پولدار می شدند. درست نمی گم؟ این مثل این است که دوست شما که خودش اصلا در رانندگی مهارت ندارد و به تا به حال ۵۰۰ بار تصادف کرده است بخواهد به شما رانندگی یاد دهد. شما چه خواهید گفت؟

به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید. این طور بیشتر با عقل و منطق جور در نمی آید؟

آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق سه ساله خود به شما کمک کنم هر چه سریع تر در اینترنت به درآمد دلخواه خود برسید.

تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از ۳ سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

کسب درامد از طریق اینترنت نام این مطلب از وبلاگ کسب درامد ماست در این مطلب سعی شده تا جامع ترین و کاربردی ترین روش کسب درامد از طریق اینترنت به شما آموزش داده شود قبل از شروع آموزش کسب درامد اینترنتی از شما عاجزانه خواهشمندم که این مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا به درامد اینترنتی برسید و نکات ذکر شده را به طور کامل بخوانید روش کسب پول و درامد من کاملا قانونی شرعی است و خود من از این سیستم هم اکنون ماهیانه 300000 هزار تومان کسب درامد می کنم.در ابتدا شروع فعالیتم هفته ای 20000 تومان درامد داشتم و یواش یواش توانستم با روش های خودم و تجاربی که بدست اوردم انرا به ماهیانه 300000 هزار تومان برسانم من در این مقاله تمامی تجارب خودم را بدون داشتن چشم داشتی در اختیار شما جوانان عزیز می گذارم و تنها یک خواهش دارم تا مرا با نظرات خودتون دلگرم کنید.ضمنا همین حالا که 12 ابان 89 است در اینترنت کلمه "کسب درامد اینترنتی" را سرچ کنید حدود ۱۲۴۰۰۰۰ نتیجه داره که همگی بی فایده و فقط وقت شما را از بین خواهد برد و همشون یا روش های غیر قانونی و غیر قابل اعتماد هستند یا این وبلاگ ها و سایت ها دارند سایت های کسب درامد خودشون را تبلیغ می کنند و سعی دارند شما را جذب این سیستم ها نمایند.فقط یادتون باشه هر سیستم کسب درامدی قابل اطمینان نیست و فعالیت کردن شما در این نوع سیستم ها شاید در ابتدا شما را به درامد اینترنتی برساند ولی در دراز مدت فقط وقت و پول شما را از بین برده است.پس این مقاله کاملا عملی را بخونید تا بتوانید به کسب درامد اینترنتی برسید

حدود سال 84 بود که من به فکر کسب درامد از اینترنت افتادم ولی حتی نمی دانستم که چگونه باید به کسب درامد برسم ان روز ها من دو تا وبلاگ داشتم که به طور تفریحی در داخل انها مطلب پست می کردم بدون هیچگونه هدفی و فقط برای تفریح و جذب بازدید کننده تا اینکه کم کم با گردش در اینترنت متوجه شدم که برخی از دوستان اقدام به کسب درامد اینترنتی می کنند و از طریق وبلاگ و سایت خودشون درامد اینترنتی دارند

من هم که علاقمند بودم تا بتوانم در کنار شغل اول خودم(من کارمند یکی از دستگاه های دولتی هستم)کسب درامدی داشته باشم و بتونم از دنیای مجازی اینترنت کسب درامد کنم.لذا تحقیقات زیادی کردم و با فروشگاه اینترنتی آشنا شدم متوجه شدم برخی از کسانی که در اینترنت فعالیت می کنند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش محصولات خودشون می کنند و از این طریق کسب درامد می کنند سوالی که اینجا برای من مطرح شد این بود که این فروشگاه ها چگونه پول و وجه محصول خودشون را از مشتریان می گیرند چون سیستم فروش به روش پستی بود و مشتری وارد فروشگاه اینترنتی می شد و محصولی را انتخاب می کرد سپس با کلیک روی دکمه خرید محصول و پر کردن مشخصات خود به همراه ادرس پستی محصول به درب منزل وی ارسال می شد و مشتری وجه محصولی را که به روش اینترنتی خریداری کرده بود به مامور پست می پرداخت.از اینجا به بعد این موضوع برای من سوال بود که این پول پرداخت شده چگونه بدست مسئول و مالک فروشگاه می رسد اینجا بود که با سیستم خرید پستی اشنا شدم و متوجه شدم شرکت هایی با پست قرارداد دارند و این پول به این شرکت ها پرداخت می شود به طور روشن تر اینکه شما برای راه اندازی سیستم خرید پستی نمی توانید مستقیما با پست قرار داد ببندید و باید ابتدا با شرکت هایی که در واقع پیمانکار پست هستند قرار داد امضاء کنی و این سویس را از این شرکتها خریداری کنی در واقع این شرکتها واسطه بین پست و فروشگاه های اینترنتی هستند و پول محصول شما که توسط اداره پست از مشتری گرفته شده به این شرکت ها پرداخت می شود و این شرکت ها با کسر مبلغی (معمولا 5 درصد از وجه محصول) الباقی را به شما پرداخت می کنند.خب بیایید یه مروری کنیم من برای کسب درامد اینترنتی به این نتیجه اولیه رسیدم که باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشم و با یکی از این شرکت های طرف قرار داد پست قرار داد ببندم تا بتوانم در فضای اینترنتی به کسب درامد بپردازم

خلاصه یک سوال در اینجا برای من مطرح شد حالا که می خوام کسب درامد اینترنتی داشته باشم باید محصولی برای فروش و عرضه داشته باشم با بررسی روی فروشگاه های اینترنتی متوجه شدم عموم این فروشگاه ها مشغول فروش سریال فیلم و کارتون بازی و خلاصه سی دی هستند متوجه شدم علت این امر چند چیز است

1-سی دی قابل رایت کردن است و فرد با داشتن یک رایتر می تواند با تهیه یک نسخه  از یک فیلم یا سریال یا یک بازی می توانداقدام به رایت نماید.این چند مزیت داشت یکی اینکه  تهیه محصول اسان می شد و فرد می توانست خود تولید کننده محصول باشد و نیازی به  رفتن به بازار و تهیه محصول نیست

2-مردم ایران به فیلم و سریال بسیار علاقمند هستند و کمتر اقدام به خرید سایر محصولات می کنند

3-همه فروشگاه های اینترنتی مقلد هم هستند و هیچ کس حاضر به ریسک کردن و فروش محصولی دیگر نیست

4-هزینه پستی زیاد است و سی دی و دی وی دی وزن کمتری دارند و مشتریان رغبت بیشتری به خرید اینگونه محصولات با وزن کم و هزینه پست کمتر می باشند

 

من هم به تقلید از سایر فروشگاه های اینترنتی با راه انداختن یک وبلاگ به ادرس () و بستن قرار داد با ایران مارکت سنتر شروع به فروش سریال و فیلم نمودم  انروز ها بحث جومونگ داغ بود و من هم شروع به فروش جومونگ نمودم و یک نسخه از جومونگ را تهیه نمودم و شروع به رایت این سریال نمودم و اتفاقا فروش خوبی روی این سریال نمودم تا اینکه فروش سریال و فیلم به صورت رایتی توسط ارشاد ممنوع شد و وبلاگ من هم فیل شد همچنین ارشاد اعلام نمود فروش سریال های بدون مجوز خصوصا سریال های کره ای ممنوع است.از اینجا بود که من هم وارد فروش کارتون های قدیمی مثل کارتون سندباد و کارتون بنر کارتون پینوکیو و ..... شدم اتفاقا این بار هم در این زمینه موفق بودم و فروش نسبتا خوبی در این زمینه داشتم البته نه مثل سریال و فیلم.یادتان باشد که اینکه می گویم فروش خوبی داشتم همه مرهون این بود که توسط تجارب خودم توانسته بودم به صفحه اول گوگل در زمینه کارتون قدیمی بروم ذکر این نکته ضروری است که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی صرفا به منزله کسب درامد اینترنتی نیست و شما باید به صفحات اول گوگل برسید من فعلا در این مقاله نمی خوام در این خصوص صحبت کنم و جای این مبحث نیست در همین وبلاگ دراینده در این خصوص صحبت می کنم من نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی با یک وبلاگ توانسته ام خط اول گوگل را فتح کنم کافیست کلمه "خرید کارتون قدیمی "را در اینترنت سرچ کنید وبلاگ من تا این تارخ 12/8/89 در خط اول گوگل هست و فروش و کسب درامد اینترنتی من مرهون این وبلاگ است.

/*<![CDATA[*/ <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /*]]>*/

وبلاگ من:

tiktak.blogfa.com

 است

خوب در این داستان کسب درامد اینترنتی به اینجای داستان رسیدیم که من یه وبلاگ راه انداختم یه قرار داد هم با ایران مارکت سنتر بستم و سریال و فیلم فروختم و کسب درامد نمودم با ممنوع شدن فروش سریال و فیلم شروع به فروش کارتون قدیمی کردم و از این را کسب درامد اینترنتی نمودم

حالا ادامه داستان کسب درامد من:

چند وقتی گذشت من ماهیانه بین 250000 هزار تومان تا 400000 هزار تومان درامد داشتم ولی تمام وقت من پس از اینکه بعدازظهر ها از کار به خانه برمی گشتم صرف رایت کردن و بسته بندی محصول می شد و حسابی خسته می شدم جور کردن سی دی خام مشکل در پرینت از فاکتورها و بسته بندی و ارسال سفارشات حسابی منو خسته کرده بود و در اینترنت به دنبال راهی برای رهایی از این مشکل بودم نمی خواستم کسب درامد اینترنتی من قطع شود ولی دیگر نمی خواستم به کار ارسال محصول بپردازم تا اینکه با سیستم کسب درامد به روش کلیکی اشنا شدم

 

خب داستان کسب درامد اینترنتی من که شما را خسته نکرده اگر هم خسته شدین بهتون پیشنهاد می کنم به خوندن ادامه بدید چون مطمئن هستم شما را به کسب درامد و داشتن درامد اینترنتی می رسونه

کجحا بودیم آهان به اینجا رسیدیم که من از کسب درامد به روش فروشگاه اینترنتی و ادراه کردن یک فروشگاه خسته شده بودم و به دنبال راه خلی برای رفع این مشکل بودم که با سیستم کلیکی آشنا شدم بذارید من این روش را توضیح بدم البته می دونم همه شماها با این روش اشنا هستید ولی شاید کسانی هستند که به دنبال درامد اینترنتی هستند و روش کسب درامد کلیکی را نمی شناسند

توضیح سیستم کسب درامد از طریق کلیک:

روش پرداخت به ازای کلیک یک روش آسان برای کسب درآمد است که در این روش شما نیازی به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید و ابزار مورد نیاز شما یک موس و یک کارت اینترنت است

 

سایتهایی که به این روش کار میکنند برای شما مینیمم پرداختی در نظر گرفته اند که شما باید به آن حد برسید تا بتوانید پول خود را برداشت کنید . مثلاً اگر مینیمم پرداخت سایتی 50 دلار باشد یعنی اینکه شما باید با کلیک بر روی ایمیلهایی که این سایت برای شما میفرستد انقدر کلیک کنید تا به میزان 50 دلار برسید و سایت به شما پرداخت داشته باشد

 

تعداد معدودی از سایتهای پرداخت به ازای کلیک معتبر بوده و پرداخت واقعی به کاربران میکنند و بیشتر آنها کلاه بردار بوده و پرداخت واقعی ندارند

 

کاری که شما باید در این گونه سایتها انجام دهید در حقیقت کلیک کردن بر روی ایمیلهایی است که این سایتها برای شما میفرستند . با کلیک بر روی هر ایمیل و یا لینک تایمری در بالای صفحه باز شده قرار میگیرد که مدت مشخصی دارد . شما باید صبر کنید تا زمان نشان داده شده تایمر تمام شود . سپس به شما پیامی مبنی بر اینکه مقدار موجودی به حساب شما اضافه شد داده میشود . حال میتوانید پنجره را ببندید و سراغ لینک و یا ایمیل بعدی بروید و به همین ترتیب تا آخر

 

در سایتهای پرداخت به ازای کلیک با واژه های زیر سر و کار دارید

 

my earnings : این قسمت درآمد کسب شده توسط شما و کلاً صفحه اصلی درآمد های شما را نشان میدهد

 

my inbox : با وارد شدن به این قسمت میتوانید ایمیلهایی که سایت برای شما فرستاده است را باز کرده و لینک ها درون آنرا کلیک کنید و منتظر بمانید تا تایمر مربوط به هر صفحه به اتمام برسد و درآمد کسب کنید

 

paid to click : با مراجعه به این قسمت و کلیک بر روی لینک ها و بنر ها میتوانید به مقدار موجودی و درآمد خود بیافزائید

 

paid to signup : با مراجعه به این قسمت و ثبت نام در سایتهای نشان داده شده میتوانید به درآمد خود اضافه کنید

 

referral center : در این قسمت لینک شما برای دعوت کردم دیگران به این سایت قرار گرفته است که اگر دیگران با لینک شما عضو شوند به عنوان زیر مجموعه شما قرار خواهند گرفت

 

log out : برای خروج از حسابتان بر روی این لینک کلیک کنید

 

طرز کار با سایتهای پرداخت به ازای کلیک

 

نکات مهمی را در زمینه سایتهای کسب درآمد خدمت شما عرض میکنم که امیدوارم ثمر بخش باشد

 

شما در این سایتهای همانطور که در قسمت آموزش سیدی هم آمده است باید با کلیک کردن بر روی ایمیلها و لینکهایی که سایت برای شما یا به صورت روزانه و یا یا هر از چند گاه میفرستد کلیک کنید و از این طریق به موجودی خود در سایت بیافزائید .

 

اینگونه سایتها برای شما یک حداقل پرداختی را در نظر میگیرند که شما میبایست به آن مقدار رسیده باشید تا بتوانید درخواست برداشت پولتان و انتقال آن به حساب بانکی ایگولدتان را بدهید

 

در اینجا به معرفی منوهای کاربری سایتهای پرداخت به ازای کلیک میپردازم که عموماً به یک شکل هستند

 

Earnings Stats : این قسمت در حقیقت همین تصویر بالا را نشان میدهد که در حقیقت صفحه اصلی حساب شما و میزان کارکرد و موجودی شما در آن دیده میشود 5487

 

You have directly earned : 5487

 

 5487میزان کارکرد مستقیم شما را نشان میدهد که این مقدار را خودتان با کلیک کردن و .... به دست آورده اید 5487

 

You have earned from your Downline :

 

این قسمت در واقع پولی را که شما از طریق زیر مجموعه هایتان کسب کرده اید به شما نشان میدهد . شما میتوانید با دادن لینک اختصاصی خود که در قسمت رفرال لینک قرار دارد دیگران را به سایت دعوت نمائید تا از طریق شما عضو شوند و همچنین از طریق آنها هم سودی به شما تعلق بگیرد

 

Your account balance after all transactions :

 

این قسمت موجودی کلی حساب شما یعنی کارکرد خودتان + سود حاصله از زیر مجموعه هایتان + جایزه ثبت نام اولیه را نشان میدهد . در حقیقت موجودی شما بر این اساس حساب میشود و در این قسمت است که باید ببینید آیا به مینیمم پرداخت سایت رسیده اید یا خیر

 

در پائین همین صفحه معمولاً لینکی مشابه لینک زیر وجود دارد

 

Visit your redemption page

 

شما هر وقت که به مینیمم پرداخت تعیین شده سایت رسیده باشید برای برداشت پولتان و انتقال آن به حساب ایگولد حتماً باید به این قسمت مراجعه کنید و درخواست انتقال موجودیتان را بدهید

 

Advertisting Stats : این قسمت برای سفارش تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد که زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد 5487

 

Your Inbox : این قسمت در حقیقت مهم ترین قسمت کاری شما میباشد که لینکهای پولی این گونه سایتها در این قسمت قرار دارد . شما با مراجعه به این قسمت لینکهای زیادی را در آن مشاهده میکنید که باید بر روی هر کدام از آنها کلیک کنید تا پنجره مربوط به آنها باز شود و سپس بر روی لینکی که درون صفحه جدید قرار دارد کلیک کرده و در پنجره جدید باز شده منتظر بمانید تا تایمر بالای صفحه تمام شود و پیغامی مبنی بر اینکه مقدار اعتبار به حسابتان اضافه شد داده شود

 

یادتان باشد که شما به هیچ وجه نباید بر روی لینکهایی که حاوی کلمات زیر هستند کلیک کنید . همچنین در هنگام ثبت نام در سایتهای پرداخت به ازای کلیک هم گزینه هایی که شامل کلمات زیر هستند را تیک نزنید

 

Search - i am chater - i dont undrestand english - delete me

 

به هیچ وجه لینکهایی که شامل صفحات سرچ یا همان جستجو هستند را باز نکنید چون حساب شما بسته خواهد شد و یا اینکه به شما پولی پرداخت نمیشود

 

لینکهایی را هم که دیدید و مقدار پول مورد نظر را از آنها گرفتید کنارشان را تیک بزنید و دکمه دیلیت را بزنید تا پاک شوند . تا در مرحله بعدی دوباره بر روی آنها اشتباهاً کلیک نکنید

 

Referral Links : در این قسمت لینک اختصاصی شما قرار دارد که میتوانید با دادن این لینک به دوستان و یا افراد دیگر و عضو شدن آنها از طریق لینک شما سود خود را افزایش دهید . به این ترتیب که هر کسی که از طریق شما و لینک شما در سایت عضو شد به عنوان زیر مجموعه شما قرار میگیرد و هر قدر که فعالیت کند و بر روی لینکها کلیک کند سایت یک مقدار پورسانتی را هم به شما میدهد و از این طریق درآمدتان افزایش خواهد یافت

 

User Account Info : این قسمت اطلاعات ثبت شده شما را نشان میدهد که در هنگام ثبت نام آنها را وارد کرده اید و در این قسمت میتوانید آنها را تغییر داده و یا اصلاح کنید . همچنین در این قسمت میتوانید کلمه عبورتان و شماره ایگولد خود را نیز تغییر دهید

 

Upgrades membership : این قسمت زیاد کارایی ندارد و به درد کسانی میخورد که میخواهند با دادن مبالغی به سایت به اعضای نقره ای و یا طلائی و یا ... در آیند که در اینصورت مینیمم پرداخت آنها هم کمتر میشود و زودتر میتوانند پول خود را بیرون بکشند

 

Paid2Search : به هیچ وجه لینکهای درون این قسمت را کلیک نکنید چرا که با کلیک بر روی لینکهای سرچ حسابتان بسته خواهد شد . چون کشور ایران اجازه کلیک بر لینکهای جستجو و سرچ را ندارد

 

Paid2Click : در این قسمت هم روزانه با هفتگی لینکهای زیادی قرار دارد که شما میتوانید با ورود به این بخش و کلیک بر روی لینکهای این قسمت که عموماً به صورت تصویری هستند مبالغی را کسب کنید

 

Paid2Signup : در این قسمت هم شما میتوانید کسب درآمد کنید به این صورت که در سایتهایی که در این قسمت معرفی شده عضو میشوید و سپس ایمیلی را که آن سایت برای شما فرستاده است را کپی کرده و در کادر زیر آن سایت پیست میکنید . پس از بررسی های انجام شده سایت مبلغی را که باید به شما بابت عضو شدن میداد به حساب شما اضافه میکند ( البته باید حتماً اطلاعات ثبت نامی شما در آن سایتهای با اطلاعات ثبت شده شما در حسابتان مطابقت داشته باشد )

 

Log out : برای خروج از حسابتان از این لینک استفاده کنید

خوب با این توضیح کامل فکر کنم شما می تونید یه تصور کاملی از سیتم کلیکی داشته باشید من هم برای کسب درامد اینترنتی مانند خیلی از کسانی که به دنبال درامد از نوع اینترنتی هستند در یکی از این سیستم ها ثبت نام کردم و چند وبلاگ پر بازدید ایجاد کردم و شروع به کار نمودم پس از مدتی متوجه کلاه برداری سیستم کلیکی شدم و متوجه شدم این سیستم با دستکاری در کلیک های انجام شده از پرداخت پول من جلوگیری می کند ار سیستم قبیل جدا شدم و در یکی دیگر از سایت های پرداخت به ازای کلیک که فکر می کردم معتبر هست ثبت نام نمودم متاسفانه اونم همین کار را کرد و حق و حقوق منو ضایع نمود با سرچ در اینترنت متوجه شدم که همه کسانی که باسیستم کلیکی کسب درامد می نمایند از کلاهبرداری اینگونه افراد شاکی هستند شما هم اگر همین حالا یعنی ۸۹/۸/۱۲ سرچی در اینترنت بزنید و کلمه "سیستم کلیکی کلاهبردار" یا امثال این کلمه را سرچ کنید با 19100 صفحه در این باره برخورد خواهید کرد لذا باز برای کسب درامد به روش های دیگری روی آوردم.هدف من از ابراز این تجارب برای شما عزیزان اینه که در راه کسب درامد اینترنتی الاف نشوید و بتونید به کسب درامد برسید و مثل من وقت و پولتون را الکی هزینه نکنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد