اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

فروشگاه مجازی

در دنیای اینترنت با استفاده از یک فروشگاه مجازی ( وب سایت)  و همکاری در فروش می توانید به خوبی  کسب اینترنتی داشته باشید. این خدمات و محصولات می توانند هر چیزی باشند. یعنی هر چیزی که بتوان فروخت . از اندیشه گرفته تا موتور یک هواپیمای بویینگ را می توان روی اینترنت عرضه کرد و فروخت به شرطی که یک وب سایت(فروشگاه اینترنتی) خاص خود  داشته باشید که بتوانید محصولات خود را آنجا عرضه کنید. فروشگاه سازی روی اینترنت یک شغل بسیار پر درآمد و پولساز است و بسیاری از کسانی که در جستجوی یافتن شغلی بی دردسر و پر درآمد هستند, فروشگاه سازی روی اینترنت جزو اولین مشاغلی است که آنها انتخاب می کنند. به محض اینکه شما بتوانید یک وب سایت برای خود دست و پا کنید و ویترین فروشگاه خود را با آنچه برای عرضه در اختیار دارید آرایش دهید, باید به کمک منابعی که می توانند شما را به مشتریان عرضه کنند به فروش خود اقدام کنید. (البته اگر محصول یا خدمات شما مشتری پسند باشد خود مشتری با کمک موتورهای جستجو گر شما را پیدا می کنند.) درامد کرد. در این دنیا لازم نیست برای جلب نظر مشتری وقت و هزینه صرف کنید تا بتوانید درامد کنید. کافیست یک وب سایت روی اینترنت ایجاد کنید و در آن خدمات و محصولات خود را به متقاضیان و مشتریان عرضه کنید و درامد

کسب درآمد

در حقیقت شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی می توانید مطمئن باشید که در فضای اطلاعاتی جاری در جهان گوشه ای را برای پهن کردن بساط خود در اختیار دارید و می توانید از این فضا برای فروش و کسب درامد استفاده کنید. جالب اینجاست که شما در فروشگاه خود می توانید هر چیزی را عرضه کنید , این چیز می تواند تصویر معلم کلاس اول شما باشد و یا صدای وانت سبزی فروش محله اتان. این چیز می تواند یک خبر دروغ باشد و یا یک گزارش لحظه به لحظه یک حادثه داغ و پر طرفدار. شما می توانید دوربین چند هزار تومانی ارزان قیمتی را به کامپیوتر خود وصل کرده و تصویر زنده و لحظه به لحظه خیابان رو به روی منزل خود را در ویترین فروشگاه خود بگذارید. جالب اینجاست که هر کسی که وارد اینترنت می شود می تواند این صحنه را تماشا کند. حال این فرد می تواند یک دختر ایتالیایی باشد یا یک مرد سیاه پوستی که در بستر مرگ قرار دارد و یا حتی خود شما در شهری دیگر. شما حتی می توانید راس ساعت مشخصی روی سایت خود فیلم یا موسیقی پخش کنید و یا حتی برای تمام عالم سخرانی کنید. این خدمات را هم می توانید به رایگان انجام دهید و یا اینکه از بابت آنها پول بگیرید. پولی که طبعا بسیار کم از هزینه های متعارف است .مثلا قیمت تماشای هر روز یک فیلم در ساعت معین از طریق پرده سینمایی موجود در فروشگاه شما می تواند سالی هزار تومان باشد. این رقم شاید بسیار ناچیز باشد ولی فراموش نکنید که تعداد مشتریان اینترنت خیلی بیشتر از تعداد متعارف است و چه بسا با ارائه محصول و خدمات خوب بتوانید در سال نزدیک به ده هزار نفر را به سوی خود جلب کنید. اکنون عدد ده هزار را در هزار ضرب کنید می بینید ه می شود ده میلیون تومان!! و دیگر این رقم برای یکسال کم نیست بلکه حداقل هفت برابر حقوق خیلی از کارگران حال حاضر ایران است!! و این فقط به ازای یک سرویس روی اینترنت  است. (یعنی شما می توانید غیر از این , سرویسهای دیگری نیز ارائه دهید)

خوب.. حتما علاقه مند شده اید که هر چه زودتر برای خود (و طبیعتا به اسم خود) یک وب سایت دایر کنید. اینجاست که از سرقفلی فروشگاه ها روی اینترنت شاید کمی یکه بخورید. قیمتها متفاوتند. برای فقط ثبت نام فروشگاه از شما حدود 7 تا 10 هزار تومان طلب می شود. بعد بسته به فضایی که روی اینترنت می خواهید, قیمتها به صورت تصاعدی بالا می روند, اگر 20 مگابایت می خواهید باید 10 تومان اضافه بدهید و اگر 50 مگابایت بخواهید باید 40 هزار تومان برای یک سال بپردازید. طبیعی است که شما نیز مثل هر فروشگاه داری دوست دارید فروشگاه تان جادار و بزرگ باشد. هر چه فضای بیشتری در اختیار داشته باشید, می توانید اطلاعات و محصولات بیشتری را دم دست داشته باشید و خدمات بیشتری  را ارائه دهید.

شاید این مبالغ برای شرکتها  و موسسات بزرگ چیزی نباشد اما برای کسانی که الان پولدار نیستند ولی استعداد و رویای پولدار شدن را دارند یک ریال هم یک ریال است . تازه این اول کار است و چیدن محصولات در ویترین فروشگاه های اینترنتی هم برای خود هزینه هایی دارد و خیلی ها در حال حاضر در گوشه و کنار ایران از این راه درآمد کسب می کنند . چیدن محصولات در فروشگاه, در واقع نوشتن  و تولید صفحات وب یا وب پیچ نویسی است که این روزها به هر جا سرک می کشید یک نفر مشغول وب پیچ نویسی است. فردی را می شناسیم که دیپلیم را هم به زور گرفته است ولی به کمک ابزارهای آماده و سهل الاستفاده تولید صفحات وب, در حال حاضر ماهیانه نزدیک به دو میلیون تومان (یعنی بیشتر از یک پزشک معمولی) درآمد دارد. فرض می گیریم که شما بتوانید مغازه ای را به نام خود ثبت و اجاره نمایید . چیدن محصولات و نوشتن اعلامیه و برگه های راهنمای مشتری به غرفه های مختلف یعنی وب پیچ نویسی نیز برای خود هزینه هایی دارد. قیمت نوشتن صفحه اول وب از چهل هزار تومان شروع می شود و تا دویست هزار تومان هم بسته به زیبایی و تاثیر گذاری و جمع و جور بودن صفحه تغییر می کند. و معمولا از پنج هزار تومان شروع شده و به حدود صد هزار تومان هم می رسد.

البته ناگفته نماند که نوشتن یک صفحه وب ساده به راحتی آب خوردن است و اگر شما با اینترنت و نحوه ایجاد وب- سایت شخصی اطلاعاتی ندارید من در همین جزوه نحوه ایجاد آن را مو به مو برایتان تشریح خواهم کرد .

البته شاید اول کار به سبب کمی تجربه ویترین زیاد زیبایی درست نشود . ولی بد نیست بدانید که خیلی از فروشگاه های بزرگ و پر مشتری روی اینترنت یک ویترین فوق العاده ساده و ابتدای دارند و علتش هم این است که آنها هدفشان گول زدن مشتری نیست بلکه آنقدر محصولات و خدماتشان ارزش دارد که مشتری همین که توانسته وارد فروشگاه آنها شود کلی هم خوشحال و ممنون است .

فرض کنیم شما توانسته اید یک وب سایت به اسم خود ثبت کنید و با استفاده از راهنماییهای همین جزوه توانسته اید وب سایت خود را طراحی (design) کنید.

اکنون باید این صفحات را به وب سایت خود منتقل کنید و ویترین و قفسه های خود را از آنها پر کنید. بد نیست بدانید که برای همین کار (که بعدا می گوییم چقدر ساده است ) عده ای دارند همین الان روزی هزاران تومان پول می گیرند.

طبیعی است که شما دوست دارید هر چند یکبار آرایش ویترین و قفسه ها را به هم بزنید و سرویس و محصول جدید را عرضه کنید . طبیعتا این مساله هم برای شما هزینه دارد و باید دیواره برای نوشتن صفحات وب جدید و حمل آنها به وب سایت خود پول مجزایی را پرداخت کنید .

شاید دیگر از ایجاد یک فروشگاه روی اینترنت منصرف شده ایده و با خود می گویید که فروشگاه دارای روی اینترنت به درد سرش نمی ارزد و آدم باید هر چه پول در می آورد برای آن خرج کند.

اما برای شما خبر خوبی داریم .

و آن اینیست که خودتان می توانید با حداقل هزینه (مثلا هزار تومان ) یک فروشگاه وسیع و از همه مهمتر مجانی!! بله کاملا مجانی و رایگان, به اسم خود روی اینترنت دایر کنید و خودتان شخصا با کامپیوتر خانگی خودتان, برای فروشگاه خودتان هر جور وب پیچی که دوست دارید بنویسید و از داخل منزل و بدون اینکه ریالی پول تاکسی و آژانس بدهید در کسری از ثانیه !! تمام صفحات دست نویس خودتان را به وب خود منتقل کنید و آن را در معرض دید جهانیان قرار دهید !!

تعجب می کنید نه ؟  حق هم دارید.

علتش هم اینست که به این موضوع ظریف فکر نکرده اید که اینترنت قرار نیست یک فن آوری پیچیده و مافوق انسانی و فقط در انحصار افراد خاصی باشد.

همه ابزارهای ثبت فروشگاه , نوشتن صفحات وب, انتقال اجناس از دنیای فیزیکی به دنیای اینترنت و وب خود, کنترل و و نظارت مشتریانی که به این فروشگاه سرک می کشند و جنس می خرند, جلب مشتری و تشویق مشتری و ... همگی به قیمت بسیار ارزان در بازار موجود می باشد و فقط نیازمند این است که یکی زحمت بکشد و اینها را جمع آوری کند و این زنجیره را از اول تا آخر به زبان ساده شرح دهد . شما بعد از آن به طور معجزه آسایی می توانید به دوستان و آشنایان و همکاران خلاصه هر کس به اینترنت فروشگاه دایر کنید و برای آنها از هر گوشه جهان مشتری جذب نمایید . این حداقل کار است و شما می توانید با ارائه محصولات و خدمات خود روی اینترنت , با حداقل هزینه قابل تصور به حداکثر منفعت دست یابید .

در حقیقت نکته کلیدی این است که این روش  و آغاز این زنجیره در امد سازی خارق العاده , استفاده از پاساژهای رایگانی است که صاحبان آنها فقط در قبال چسباندن تبلیغاتی یک شرکت حاضرند «فروشگاه ای رایگان در اختیار شما قرار دهند». شما کافیست به دفتر فروش این پاساژهای اینترنتی مراجعه کنید و فرم ویژه ای را پر و کلید مغازه خود را تحویل بگیرید. مغازه ای که همه چیزش مال شماست و تا ابد هم مال شما خواهد بود به این شرط که تابلوی تبلیغاتی سر در آنرا دست نزنید. تابلویی که روی آن تبلیغات مجاز یک شرکت خود روسازی یا هر چیز دیگری پخش می شود.

تبلیغات جذابی که خیلی مواقع نه تنها بد نیستند بلکه به مغازه شما جلوه هم می دهند. با توجه به ابزارهای نرم افزاری تولید و انتشار صفحات وب عملا هر دانش آموز دبیرستانی می تواند فقط با داشتن یک ارتباط ارزان با اینترنت, برای خود, پدر , مادر , همکلاسی و حتی همکاران و .. وب سایت بسازد و هر اسم دلخواهی را که دوست داشته باشد روی این مغازه ها بگذارد. با این ابزارها او می تواند یک فضای چند صد مگابایتی روی اینترنت داشته باشد و از این فضا به عنوان یک آرشیو برای نگهداری و عرضه پرونده های متنی, صوتی, تصویری و .. خود استفاده کند و یا آنها را در قبال دریافت مبلغی به دیگران بفروشد. دانشجویی را می شناسم که روی این صفحات رایگان , حل تمرینهای درسهای ترم پیش را ریخته و در قبال دریافت مبلغ ناچیزی به عنوان ورودی , آنها را به دانشجویان ترم قبل دانشگاه خود و کلیه دانشگاههای سطح کشور می فروشد. این دانشجو نیازی به وام دانشجویی ندارد و نه تنها پول دفتر و کتاب خود را در می آورد بکله برای پدر و مادرش هم پول می فرستد!! او با تیمی که دور خود جمع کرده است تکالیف درسها را حل می کند و آنها را به قیمت ارزان در اختیار دانشجویان عاشق حل تمرینهای آماده قرار می دهند .

حتما می توانید تصور کنید که استادان و معلمها جزو مشتریان پروپاقرص این دانشجوی زرنگ و پول آفرین هستند.

با توجه به بازار بکر و پر درآمدی که از طریق مغازه سازی روی اینترنت در حال حاضر در کشور وجود دارد و نظر به اینکه فقط با یک کامپیوتر معمولی می توان همه کارها را انجام داد, لذا یکی از بهترین راههای کسب درآمد و درامد در حال حاضر , مغازه روی اینترنت می باشد. توصیه من به شما این است که حتما از این روش پر درآمد و بی دردسر استفاده کنید.(این مبحث از وب سایت برای مبتدیان نوشته شده بود. توضیحات بیشتر و تخصصی تر در رابطه با نحوه ایجاد وب سایت مانند : files , get bacj up domanin , design , upload و نحوه بازار سازی و تبلیغات برای وب سایت , بعدا در همین وبلاگ کسب درامد به صورت کامل آموزش داده خواهد شد . زیرا این یکی از روشهای فوق العاده پولساز است اگر به خوبی از آن استفاده شود)

ما برای راه اندازی کسب درامد اینترنتی شما سیستم همکاری در فروش ایران آرنا را پیشنهاد می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد