اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون بل و سباستین

کلمات کلیدی:خرید کارتون بل و سباستین،فروش کارتون بل و سباستین،خرید کارتون قدیمی بل و سباستین،خرید بل و سباستین،کارتون بل و سباستین،خرید پستی کارتون بل و سباستین،خرید اینترنتی کارتون بل و سباستین،سفارش خرید کارتون بل و سباستین،بل و سباستین،کارتون قدیمی بل و سباستین

خرید کارتون قدیمی بل و سباستین از سری کارتونهای قدیمی

شماره مجوز: 155/11860
اوایل دهه 80 میلادی در دهکده‌ای حوالی کوه‌های پیرنه پسری به دنیا می‌آید، به نام سباستین، مادر بعد از تولد فرزندش از دنیا می‌رود و سباستین توسط پدربزرگش بزرگ می‌شود.
سباستین اگرچه خیالش راحت بود که مادرش مرده و لازم نیست مثل نل یا هاچ به دنبال او بگردد ولی سگی داشت به اسم بل که از دست صاحبش فرار کرده بود و حالا عده‌ای دنبالش بودند.
از میان تعقیب‌کنندگان آن، دو کله‌پوک ثابت‌قدم‌تر از دیگران بودند. اگر خاطرتان باشد بل مادر سباستین را که به کوه‌های پیرنه آمده بود نجات داد و بعد‌ها هم‌بازی کودکش شد. خلاصه اینکه بل و سباستین از دست تعقیب‌کننده‌ها ماجراها داشتند.
در یکی از ماجراهای به یادماندنی این کارتون (قسمتی بود که بل را گرفتند) سگ نمک‌نشناس طوری رفتار می‌کرد که انگار سباستین را نمی‌شناسد.

روش خرید: برای خرید کارتون بل و سباستین، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

کارتون بل

کارتون بل

کارتون بل


قیمت پستی: 4900 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد