اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کسب در‌آمد اینترنتی

منبع مقاله:کسب درآمد

همیشه در کسب در‌آمد اینترنتی ما چالش های مختلفی وجود دارد– و یا شاید در هر کسب و کاری – یکی از این چالش ها دوباره کاری های تکراری و کسالت آور زیاد است: ما هر روز تبادل لینک می‌کنیم ، بدنبال آخرین اخبار مربوط به موضوع کسب در‌آمد اینترنتی مان مجلات و وب سایت‌ها و وبلاگ های هم موضوع با کسب در‌آمد اینترنتی مان را زیر و رو می‌کنیم ، به مشتریان کنجکاو که در یک ایمیل هفتاد سئوال را یک‌جا می‌پرسند و توقع دارند با خونسردی و دقت به آن‌ها جواب بدهیم ، توضیح می‌دهیم و ….. . شاید در اولین نگاه شما ببینید که نزدیک یک سال است که هر روز با همه خستگی که از شغل اولتان دارید به سراغ رایانه رفته‌اید یا بسیاری از اوقات از زمان های خوبی که می توانستید با خانوادتان سپری نمایید یا به تفریح بروید را گذارده اید بر سر همین کارها تکراری و اکنون اینگونه به نظر می‌رسد که تقریباً هیچ نتیجه قابل ذکری از آن نگرفته اید.

 

مدیریت روان خودمان در این زمان ها یکی از چالش های جدی کسب در‌آمد اینترنتی است. بسیاری از دوستان در این مرحله کار را رها می‌کنند و پشیمان و نالان از اتلاف وقتی که بروی این کار گذارده اند به جستجوی کار دیگری می روند.

 

مخاطب این بحث البته دوستانی که بدون هیچ برنامه ائی و صرفاً با شنیده هایشان از این طرف و آن طرف کار می کنند نیست که انصافاً این دسته را من میمهمانان محیط اینترنتی می دانم. اگر مدتی را در اینترنت زندگی کرده باشید حتماً متوجه شده‌اید که معمولاً درصد بالائی لینک های دانلود سایت‌های ایرانی خراب اند و برعکس درصد بالائی از لینک های سایت‌های خارجی کار می کنند! این مطلب دقیقاً از همین جا ناشی می گردد: کار در اینترنت برای تعداد زیادی از مدیران پایگاه های ایرانی تفنن و موقتی است تا زمانی که دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشند یا دل مشغولی بهتری پیدا نمایند یا خط ADSL شان قطع شود! و به هر جهت هم این اتفاق می‌افتد چون کار در یک پایگاه اینترنتی برای ایشان هیچ انگیزه ائی بوجود نمی آورد. من آدم مادی هستم و این حرف را هم جدی می زنم! من معتقدم که در‌آمد می‌تواند انگیزه بسیار خوبی برای ادامه و نبود آن ، انگیزه بسیار خوبی برای رها نمودن باشد! به هر جهت وضعیت روحی کسی که هر هفته مبلغ مناسبی پول از کاری که در هفته انجام داده عایدش می‌شود با وضعیت روحی کسی که ماه ها بدون هیچ درامدی وقتی را صرف کاری می‌کند متفاوت است.

 

دقیقاً در این نقطه است که علاقه می‌تواند نیروی جادوی خود را به ما نشان دهد: درست در پشت درهای نا امیدی از نبودن آبادی ، چشمه خنکی پنهان شده!

 

بسیاری از دوستان را دیده‌ام که در چند قدمی موفقیت کار را رها نموده اند تا حدی که من پایگاه ایشان را از ایشان خریده ام! و با اندکی صرف وقت و زمان مجدداً فروخته ام!

 

اگر در کسب در‌آمد اینترنتی علاقه وجود داشته باشد و برنامه مشخصی برای ادامه در حال اجرا باشد که علمی و قابل بررسی باشد ، مطمئن باشید که بزودی موفقیتی مناسب را تجربه خواهید نمود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد