اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

تعریف فروشگاه اینترنتی

(فروشگاه اینترنتی) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند. خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه، در کاتالوگ محصولات جستجو می‌کنند و کالاهای موردنظر خود را سفارش می‌دهند. پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی آن به چند شیوه قابل پرداخت است: با کارت‌های بانکی، پرداخت نقدی به پیک باد پا در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حسابی که پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه خریدار کالا یا کالاهای خریداری شده را توسط روشی که تعیین نموده دریافت می کند.

اداره‌ فروشگاه اینترنتی توسط نرم‌افزارهای ویژه‌ای صورت می‌گیرد که ایجاد کاتالوگ کالا، ایجاد سبد خرید، اتصال به سیستم بانکی،  پیگیری سفارش توسط خریدار، مشاهده و ارسال سفارش‌ها توسط فروشنده، و تهیه‌ گزارش‌های مختلف از فروش، از امکانات این نرم‌افزار است.

توجه داشته باشید که شاید هنوز فرهنگ خرید به صورت کاملا آنلاین بدون حتی یک تماس  هنوز در ایران کاملا جا نیفتاده است اما داشتن فروشگاه اینترنتی سبب آشنائی هزاران نفر با محصولات شما خواهد گردید که هر کدام از آنها می توانند به صورت سنتی و یا تماس مستقیم با تلفن از شما خرید نمایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد