اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

آخرین آمار قربانیان سیل در قم

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان قم از افزایش آمار تلفات ناشی از سیل دو روز پیش رودخانه قمرود خبر داد.

حسین عروجی امروز در گفتگو با فارس با اشاره به بررسی‌های انجام شده و انجام عملیات جستجو برای یافتن اجساد قربانیان سیل تصریح کرد: روز گذشته دو جسد دیگر نیز یافته شد و به این ترتیب آمار کشته‌شدگان سیل روز سه شنبه شهر قم به سه نفر رسید.

وی ادامه داد: همچنین سه نفر دیگر نیز مفقود شده‌اند که ما در حال حاضر پیگیری لازم را برای یافتن اجساد و یا مطلع شدن از وضعیت این افراد را ادامه می‌دهیم.

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان قم در ادامه با اشاره به میزان خسارات وارد شده ناشی از جاری شدن سیل روز سه شنبه در رودخانه قمرود و دیگر نقاط استان گفت: بررسی برای اعلام برآورد اولیه میزان خسارات وارد شده ناشی از سیل در حال انجام است و اوایل هفته آینده رقم دقیق میزان خسارات وارد آمده اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: سیل روز سه شنبه قم خسارات عمده‌ای را به بخش‌های کشاورزی، مسکن، راه و زیرساخت‌های استان قم وارد کرده است.

عروجی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی استان قم باز است و تنها ارتباط با روستای اسماعیل‌آباد بخش کهک قم قطع شده است.

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان قم گفت: در حال حاضر آب و برق این روستا نیز قطع شده است. البته این روستا تقریبا خالی از سکنه است و اندک افراد ساکن در این روستا نیز به نقاط دیگر منتقل شده‌اند.

وی در ارتباط با وضعیت اتوبان قم کاشان نیز تصریح کرد: بخشی از یک پل در اتوبان قم کاشان بر اثر سیل در حوزه استحفاظی استان اصفهان تخریب شده بود که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته این اتوبان از ساعت 18 روز گذشته بازگشایی شد.

عروجی با اشاره به وضعیت رودخانه قمرود افزود: در حال حاضر کار پاکسازی رودخانه قمرود در حوالی حرم مطهر حضرت معصومه (س) که مورد استفاده زائران و مسافران قرار می‌گرفت آغاز شده است و در حال بازسازی بخش‌های تخریب شده بر اثر سیل نیز هستیم. 
 
منبع :فردا نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد