اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

گزارش روزنامه «دنیای فوتبال» از مجموعه «مرد دو هزار چهره»؛

   

 

نام: مسعود
نام خانوادگی: شصت‌چی
اتهام: کلاهبرداری و جعل عنوان
با این عبارات آشنا هستید. نوروز 87، مسعود شصت‌چی آنقدر سر و صدا کرد که حتی اعتراض برخی محافل مدیریتی را نیز به دنبال داشت. اما مهران مدیری از کار خودش دفاع کرد تا در نوروز 88، شاهد ادامه مرد هزار چهره باشیم. این‌بار مرد دوهزارچهره قرار است مخاطبان را در کنار خنده به چالشی جدی نیز دعوت کند.
قرار بود عوامل سریال 15 قسمتی مرد دوهزارچهره دیروز در ورزشگاه راه‌آهن تهران صحنه‌های مربوط به قسمت فوتبالی سریال را فیلم‌برداری کنند ولی کار صحنه‌های داخلی کمی بیشتر از حد معمول به طول انجامید و به همین دلیل طی دو، سه روز آینده مدیری و همکارانش بخشی از فوتبال ایران را در قالب طنز به نقد می‌‌‌کشند.
تمامی عوامل در فضایی حفاظت شده به سر می‌‌‌برند. خبری که به لو رفتن داستان منجر شود و نباید به بیرون درز پیدا کند. مجله «ایران‌دخت» گزارشی از این مجموعه تهیه کرده بود که چون مدیری تصور می‌‌‌کرد این گزارش همزمان با ویژه‌نامه نوروزی روی دکه‌ها قرار می‌‌‌گیرد با تهیه آن مخالفتی نداشت.
ولی چاپ زودهنگام مجله فوق که با لو رفتن بخش‌هایی از داستان همراه شد باعث گردید عوامل مجموعه دست به سانسور شدید خبری بزنند. برای مثال زمان فیلمبردای صحنه‌هایی که شصت‌چی با یک مربی مشهور خارجی اشتباه گرفته‌ می‌‌‌شود، هیچ عکاسی اجازه عکسبرداری ندارد.
 

 

بقیه در ادامه مطلب>>>

قرار بود مرد هزار چهره با فوتبال به پایان برسد. اما دلایل مختلفی مانع آن شد تا تیم نویسندگان مرد دوهزارچهره بخشی از مجموعه جدید را به فوتبال اختصاص بدهند. پارسال حتی برنامه‌ریزی ابتدایی برای حضور علی پروین و اینکه او شصت‌چی را با یک مربی خارجی اشتباه می‌‌‌گیرد انجام شد ولی...!
در مرد دو هزار چهره مسعود از زندان آزاد شده و در فضاهای متفاوتی قرار می‌‌‌گیرد. کاراکتر خاصی از یک مربی مدنظر مدیری نیست و تنها شاید چند جمله کلیدی از زبان مسعود شصت‌چی باعث شود مخاطبان به یاد تکیه کلام‌های یک مربی خاص بیفتند که احتمالا در ردیف مربیان فعال داخلی قرار ندارد.
این قسمت را امیرمهدی ژوله نوشته است. ژوله خود زمانی در روزنامه‌های ورزشی مطالبی در مورد فوتبال به زبان طنز می‌نوشت که همین باعث می‌شود منتظر نگاه‌ حرفه‌ای‌تری به فوتبال در سریال مرد دوهزار چهره باشیم.
سعی شده رفتار مربیان، بازیکنان و تماشاچیان فوتبال در حد مقدورات مورد توجه قرار گیرد اما نکته مهم این است که به همه‌چیز خیلی کلی پرداخته می‌شود. به عبارتی مخاطبان به اندازه مسعود شصت‌چی می‌توانند با فوتبال ارتباط برقرار کنند.
منبع : دنیای فوتبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد