اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

بیوگرافی و عکس های حسام نواب صفوی

 حسام الدین نواب صفوی | بازیگر سینمای ایران

 

حسام همه عوامل را برای ستاره شدن دارد ،اما این اتفاق هیچگاه نیفتاد ،شاید باید او را بدشانس ترین بازیگر جوان سینمای ایران دانست که همیشه در یک حد باقی می ماند ،اگر چه بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما هنوز کاری که بتواند او را به جوان اول بدل کند برایش پیش نیامده و باید باز هم منتظر ماند و دید که چه زمانی نواب صفوی هم یک چهره ماندگار بشود.

حسام الدین نواب صفوی اولین بار نقش کوچکی در اعتراض مقابل دوربین رفت ،اما نتوانست به اندازه های چهره های دیگری که در آثار کمیایی می آمدند و چهره می شدند و بعد کارشان می گرفت ،گل کند.پس از آن در مصاحبه ای عنوان کرد که اگر بخش هایی از بازی اوحذف نمی شد ،حتما او هم دیده می شد..

به هر حال حضور جدی او و بعدی او در یک مجموعه تلویزیونی رخ داد ،سید ضیاالدین دری سال 79 به سراغ او می آید تا در کیف انگلیسی ایفای نقش کند.یک نقش منفی که به فراخور چهره صفوی مورد پسند قرار می گیرد . بسیاری بازی او را در این کار ستودند . او علی رغم حضور چهره های متعدد در کار به خوبی خودش را نشان می دهد و از آن پس نامش بیشتر بر سر زبانمها می افتد.سال 80 را با بازی در دو فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی به پایان می رساند.

ابتدا در نان عشق و موتور 1000 به کارگردانی ابولحسن داوودی ایفای نقش می کند که به نوعی کارکترش طولانی تر از فیلم اعتراض بود،این کار کمدی جای مانور زیادی برای او ایجاد نکرد و به نوعی در پرده حضور بازیگران مطرح شده بهاره رهنما،اکبر عبدی و سروش صحت قرار گرفت.اما بازی در ساخته مهرجویی آتانازی از رحمان رضایی توانایی های بیشتری از خود نشان می دهد . نواب صفوی در این فیلم نشان می دهد که قدرت بازی خوبی دارد اما هنوز موقعیت مناسب برایش پدید نیامده است. همان سال مجموعه روشن تر از خاموشی را هم به کارنامه خود اضافه می کند که باز هم در میان بازیگران متعدد گم می شود . در سال 81 ابتدا در کار کاظم راست گفتار با عنوان عروس خوش قدم ظاهر می شود که در یک کمدی خوش ساخت بود . همبازی شدن با حیایی و پطروسیان و شریفی نیا او را گامی بالاتر می برد و این بار می تواند خودش را در یک کار کمدی جا بیاندازد .بعد از آن هم به انبوه بازیگران مطرح فیلم فانتزی سیزده گربه روی شیروانی می پردازد که به نوعی باز هم یک نقش منفی بود. حضور چهره هایی چون گلزار ،افشار و البته خود حسام فیلم را با فروش بالا روبرو می کند و همین باعث چهره شدن دوباره حسام می شود.

شمعی در باد تجربه موفق او را با پوران درخشنده باید خواند اگر چه کوشش او برای همپا شدن با شهاب حسینی و بهرام رادان ستودنی است ،اما باز هم نواب صفوی در حاشیه می ماند . ازدواج به سبک ایرانی را در کنار شیلا خداداد بازی کرده که دومین کار مشترک او با فتحی پس از روشن تر از خاموشی است. بازی دیگر او سرود تولد کنار یکتا ناصر و امین حیایی است که اکران سراسری خواهد شد. نواب صفوی فعالیتهایی هم در موسیقی دارد و کار خود را به عنوان نوازنده پیانو در یک گروه موسیقی شروع کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد