اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه

 

 فروشندگان تلفن همراه در بازار تهران پرفروش ترین گوشی های برند نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ ، موتورولا و اچ تی سی را با گارانتی رسمی ، در آخرین روز از هفته جاری معرفی کردند.
به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قیمت مناسب و امکانات بالای مدل های 3600 اسلاید، E65، N96 و n95 هشت گیگابایتی نوکیا، W910 و K810 سونی اریکسون ، M3510 ، F480 سامسونگ ، V8 موتورولا و Diamond Touch اچ تی سی را از مهمترین علل استقبال اکثر متقاضیان گوشی های فوق می دانند.

گوشی های 3600 اسلاید ، E65 ، N96 و n95 هشت گیگابایتی نوکیا با گارانتی رسمی به بهای 255 ، 260، 650 و 420تومان در بازار تلفن همراه در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفت.
گوشی 3600 اسلاید از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 2/3 مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک، حافظه داخلی 30 مگابایت و ارتقا آن تا چهار گیگابایت بهره می برد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه داخلی 50 مگابایت و حافظه جانبی (microSD (TransFlash از مشخصات فنی گوشی E65 نوکیا به شمار می آید.
مدل n95 هشت گیگابایتی نوکیا از امکاناتی نظیر سیستم عامل Symbian OS 9.2 ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسل با لنز کارل زایس ،فوکوس اتوماتیک ، دوربین دوم CIF و حافظه داخلی هشت گیگابایتی سود می جوید.
در همین حال فروشندگان گوشی های سونی اریکسون دو مدل W910 و K810 سونی اریکسون را طی هفته ای که گذشت به عنوان پرفروش ترین مدل های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
گوشی W910 سونی اریکسون نیز با گارانتی غیر رسمی و با بهای 185 هزار تومان توانست مورد تقاضای عموم مشتریان از جمله بانوان ایرانی قرار بگیرد.
مشخصات فنی گوشی W910 سونی اریکسون از جمله دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل ، حافظه داخلی 35 مگابایت و ارتقا حافظه اصلی توسط تا چهار گیگابایت است.
K810 سونی اریکسون که همچنان توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد به دوربین عکاسی و فیلمبرداری 2/3 مگاپیکسل و دوربین دوم ، حافظه داخلی 64 مگابایت و حافظه جانبی قابل ارتقا تا دو گیگابایت مجهز است.
این گوشی با گارانتی رسمی به بهای 195 هزار تومان به فروش می رسد.
دو مدل M3510 و F480 سامسونگ در بازار تلفن همراه توانست از فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین مدل های این برند در آخربن روز از هفته جاری قرار گرفت.
گوشی M3510 سامسونگ که هم اکنون به همراه یک هدست در بازار عرضه می شود با قیمت 179 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
M3510 سامسونگ با امکانات بالا و قیمت مقرون به صرفه توانست در صدر پرفروش ترین های برند سامسونگ قرار داشته باشد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل ، حافظه داخلی 60 مگابایتی و ارتقای آن توسط (microSD (TransFlash برخوردار است.
مدل F480 سامسونگ که از دوربین عکاسی و فیلمبرداری 5 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک، صفحه نمایش از نوع TFT با قابلیت نمایش 256 هزار و 144 رنگ بهره می برد ، موفق شد در لیست پرفروش ترین های این برند کره ای جای داشته باشد.
این گوشی سامسونگ هم اکنون با گارانتی رسمی و با قیمت 309 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در همین حال مدل V8 موتورولا همچنان مقام خود را به عنوان پرفروش ترین مدل ایت برند در سطح بازار تلفن همراه حفظ کرده است.
این گوشی موتورولا که دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 262 هزار و 144 رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی ، حافظه داخلی 512 مگابایتی است در بازار تلفن همراه به بهای 280 هزار تومان فروخته می شود.
گوشی Diamond Touch اچی تی سی با قیمت 540 هزار تومان مورد استقبال عموم مشتریان قرار گرفته است و در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای خود را تثبیت کرده است.
مدل فوق از امکاناتی نظیر سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 2/3 مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 655 هزار و 36 رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره مند است.

__________________
منبع : موبنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد