اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

ایران در فهرست 10 کشور برتر استفاده کننده از اپرا مینی در خاورمی

ایران در بین کشور های خاورمیانه در فهرست 10 کشور برتر استفاده کننده از سرویس اپرامینی قرار گرفته است.
اپرا مینی، مرورگر وب است که برای انواع تلفن همراه ، گوشی های هوشمند و ابزار های دیجیتالی شخصی استفاده می شود و توسط شرکت اپرا سافت وار ساخته شده است.

در گزارش اپرا آمده است : در ژانویه 2009 میزان استفاده از سرویس "اپرا مینی" با 1/12 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به 20 میلیون کاربر رسیده است و مراجعه به صفحات وب از افزایش بیشتری نیز برخوردار بوده است و با 18 درصد رشد در همین بازه زمانی به 6/7 میلیارد رسیده است.
انتقال داده ها نیز با ارایه سرویس "اپرا مینی" برای تمام اپراتورهای سراسر جهان از دسامبر 2008 تا پایان ژانویه 2009 با 18 درصد افزایش به بیش از 122 میلیون مگابایت رسیده است.
ارمنستان از لحاظ استفاده از سرویس اپرا مینی با 2800 درصد رشد از ژانویه 2008 تا ژانویه 2009 در راس دیگر کشورها قرار دارد و پس از آن نیجریه با 1854 درصد رشد در زمینه استفاده از این سرویس جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
کشورهای دیگر که در این زمینه رشد قابل توجهی داشته اند شامل مصر (1391%) ، فیلیپین (570%) و قزاقستان (419%) می باشند و از لحاظ بازدید از صفحات وب بار دیگر ارمنستان با 669 صفحه وب که در ژانویه امسال مورد بازدید کاربرانش قرار گرفته در میان 35 کشور در جایگاه اول قرار دارد.
10 کشور برتر استفاده کننده از سرویس اپرامینی در کل جهان روسیه، اندونزی، اوکراین، چین، هند، آفریقای جنوبی، آمریکا، بریتانیا، لهستان و آلمان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد