اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

چند خبر از دنیای تلفن همراه

شرکت " انی دیتا" / AnyDATA سه گوشی تلفن همراه هوشمند جدید که دارای سیستم عامل ویندوز موبایل هستند ، به بازار جهانی موبایل معرفی کرد.

به گزارش گروه اخبار خارجی "موبنا" به نقل ازسایت اینترنتی " اینتوموبایل" ، دفتر مرکزی AnyDATA در شهر " ایروین " ایالات کالیفرنیا آمریکا قراردارد و یکی از شرکت های شناخته شده وپیشرو در زمنیه طراحی و تولید مودم های بی سیم CDMA است.
اولین تلفن همراه معرفی شده این شرکت گوشی مدل ASP-505A است که در بازار روسیه عرضه می شود و گوشی ASP-210C با صفحه کلید کامل مدل QWERTY دیگر گوشی این شرکت است.
و سومین تلفن همراه این شرکت موسوم به ASP-535D است که با فرکانس های 800 و 1900 مگاهرتز کار می کند.
جزییات و اطلاعات بیشتر درباه این گوشی ها ، قراراست درآینده نزدیک منتشر شود.

*****

شرکت های ReCellular و TerraCycle در زمینه جمع آوری گوشی های تلفن همراه فرسوده واجرای طرح بازیافت برای کمک به کودکان همکاری می کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجی "موبنا" به نقل از سایت پی آروب، بر اساس این همکاری این دو شرکت کاربران را تشویق می کنند که تلفن های همراهشان را برای بازیافت هدیه بدهند.
TerraCycles اعلام کرد که تا پایان سال 2008 بیش از 20 هزار موسسه با این شرکت همکاری کرده و در آمد حاصله از این همکاری بیش از 100 هزار دلار بوده است که برای ساخت مدرسه مورد استفاده قرار گرفت.
از مواد بزیافتی از گوشی های فرسوده و غیر قابل ، میلیون ها بطری وقوطی های بسته بندی تولید شده است.
شرکت ReCellular در سال 1991 تسایس شد و در زمینه بازیافت گوشی های تلفن همراه کار می کند و شمار زیادی از شرکت ها تولید کننده تلفن همراه ، اپراتورهای بی سیم، فروشندگان و موسسات خیریه با آن همکاری دارند.
این شرکت در سال 2008 بیش از 5/5 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه جمع آوری و بیش از چهار میلیون دلار به موسسات خیریه کمک کرد.

*****

شرکت انگلیسی "ورتو" گوشی تلفن همراه لوکس و جواهرنشان مدل " کانستلیشن" / Vertu Constellation را که توسط " کنالیس آتم" طراحی و تزیین شده است.به بازار عرضه می کند.
به گزارش گروه اخبارخارجی "موبنا" به نقل ازسایت اینترنتی " اینتو موبایل" ، درساخت و تزیین این گوشی افزون بر 1500 قطعه برلیان اصل و بی رنگ و همچنین سنگ الماس های تراش خورده و 18 قیراط طلا استفاده شده است.
سنگ های برلیان والماس های تراش خورده ، تمامی قسمت رویی گوشی و دور صفحه نمایش آن ، چیده شده اند.
جزییات بیشتردرباره این گوشی لوکس و جواهر نشان د رسایت اینترنتی یاد شده ، منتشر نشده است.

*****

Dialog Telekom اپراتور تلفن همراه سریلانکا اعلام کرد ، طرح احداث 10 ایستگاه خورشید و بادی برای تسریع و تامین انرژی شرکت های تلفن همراه را در سراسر این کشور اجرای می کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی "موبنا" به نقل از سایت سافت پدیا، این شرکت در طول ماه جاری دو ایستگاه در سریلانکا راه اندازی کرد و اپراتورهای موبایل از انرژی باد و خورشید برای شبکه های خود استفاده می کنند.
پیش از این برای تولید انرژی از سوخت استفاده می شد که مقدار زیادی هزینه در برداشت و به میزان زیادی گاز دی اکسید کربن منتشر می شد و این طرح در طول سال گذشته ارایه شد و 25 اپراتور موبایل در این کشور برای همکاری در این طرح اعلام آمادگی کردند.
پیش بینی می شود که تا سال 2012 در بیشتر کشورهای در حال توسعه از این ایستگاه ها برای تولید انرژی استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد