اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

بررسی فنی تخصصی گوشی W902 از سونی اریکسون

نقد و بررسی گوشی موبایل Sony Ericsson W902

  سونی اریکسون دبلیو 902


سونی اریکسون مدل W902 گوشی همراه دیگری از مدل‌های واکمن این برند است که در ژوییه‌ی 2008 میلادی به بازار معرفی شد. از مشخصه‌های اصلی این گوشی می‌توان به دوربین بسیار باکیفیت 5 مگاپیکسلی مجهز به اتوفوکوس و فلاش LED، کلیدهای مخصوص برای پخش موسیقی، نمایش‌گر 2.2 اینچی و حافظه‌ی داخلی 25 مگابایتی اشاره کرد.

W902 طراحی ساده و کلاسیکی دارد. این گوشی را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، قرمز و سبز تهیه کنید. بدنه‌ی آن با ابعادی در اندازه‌های 11.7×49×110 میلی‌متر و وزنی برابر با 99.8 گرم طراحی شده است. همان طور که از این ابعاد پیدا ست، این گوشی از جمله مدل‌هایی است که به راحتی در جیب یا کیفت‌های کوچک شما جا می‌شود و مشکلی در حمل یا نگه‌داری آن نخواهید داشت.

صفحه کلید W902 به شکل خوب و راحتی طراحی شده و کاربری خوبی دارد. کلیدهای این صفحه کلید اندازه‌ و چیدمان‌ مناسبی دارند. کلید ویژه‌ی دوربین و کلیدهای موسیقی آن نیز عمل‌کرد قابل قبولی دارند. کلیدهای مخصوص کارکردهای موسیقی نیز در سمت راست آن قرار گرفته‌اند. به این ترتیب، به راحتی می‌توانید (بدون نیاز به باز کردن برنامه‌‌ی خاصی) به پخش‌کننده‌ی واکمن گوشی دست‌رسی داشته باشید. Walkman 3.0 برنامه‌ی به کار رفته در W902 است. امکان اجرای فرامین خاصی (مانند عوض کردن تراک‌ها) تنها با تکان‌دادن و لرزاندن گوشی قابلیت جالب دیگری است که ارایه شده.

صفحه نمایش به کار رفته در W902 یک نمایش‌گر 2.2 اینچی 256.000 رنگی است که با رزولوشن QVGA کار می‌کند. این نمایش‌گر کیفیت بسیار خوبی را از خود نشان داده است. کنتراست عالی و تصاویر باکیفیت دو مشخصه‌ی اصلی این گوشی می‌باشد. میزان شفافیت و درخشانی این نمایش‌گر بسیار خوب و در حد عالی است.

دوربین به کار رفته در این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که به فلاش LED و قابلیت اتوفوکوس مجهز می‌باشد. این دوربین به شما امکان می‌دهد با سرعتی برابر با 30 فریم در ثانیه و رزولوشن QVGA فیلم بگیرید. تصاویر آن اندازه‌ای برابر با 1944×2592 پیکسل دارند. هم‌چنین، دوربین دیگری هم برای مکالمه‌های تصویری ارایه شده که آن هم کیفیت خوب و مطلوبی دارد.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های W902 را می‌توان رابط کاربری‌ آن دانست. فراموش نکنید که تصاویر و عکس‌های گرفته شده با آن، در حد عالی نیستند،‌ اما جزییات خوب و رنگ‌های شفافی دارند که برای یک گوشی موبایل خوب است.

قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های SMS، MMS، EMS، ای‌میل و مشخصه‌ی Push Email، مرورگر WAP 2.0/xHTML، جاوا MIDP 2.0، بلوتوث نسخه‌ی 2.0 به همراه A2DP، USB 2.0، رادیو FM به همراه RDS، TrackID، T9، ویرایش‌گر تصویر، مرورگر تصویر و یادداشت صوتی مشخصه‌های دیگری هستند که در این گوشی می‌بینید.

از دیگر مشخصه‌های به کار رفته در این گوشی می‌توان به پشتیبانی از زنگ‌های پلی‌فونیک، MP3، AAC با قابلیت دانلود، پشتیبانی از 3G و HSDPA اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی W902 یک حافظه‌ی 25 مگابایتی است. این گوشی از کارت‌های M2 پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، یک عدد کارت حافظه‌ی حافظه‌ی 8 گیگابایتی نیز در بسته‌ی گوشی در نظر گرفته شده است.

باتری مصرفی آن نیز یک باتری لیتیوم mAh 930 نوع BST-38 است که حداکثر برای مدتی برابر با 9 ساعت در حالت مکالمه‌ی مفید و 380 ساعت حالت استندبای عمر می‌کند.

به طور کلی، گوشی همراه سونی اریکسون مدل W902 کیفیت ساخت خوبی دارد و خوش‌دست است. بدنه‌ی این گوشی از نوعی پلاستیک مرغوب و محکم ساخته شده است. دوربین عالی، پخش‌کننده‌ی باکیفیت، امکانات خوب و مانند آن، همگی از W902 گوشی همراه مناسبی ساخته‌اند که عمل‌کرد بسیار خوبی دارد و قابلیت‌های کارآمدی را نیز ارایه کرده است.

مشخصه‌های اصلی گوشی همراه سونی اریکسون مدل W902:

• پشتیبانی از باندهای GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
• صفحه نمایش 2.2 اینچی 256.000 رنگی TFT
• دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش و فوکوس اتوماتیک
• قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه به صورت QVGA
• دوربین دوم برای مکالمه‌های ویدیویی
• TrackID
• رادیو FM با RDS
• پشتیبانی از 3G و HSDPA
• قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های SMS، MMS، EMS، ای‌میل
• مشخصه‌ی Push Email
• حافظه‌ی داخلی 25 مگابایتی با پشتیبانی از کارت‌های M2
• باتری mAh 930 نوع BST-38
• ابعاد: 11.7×49×110 میلی‌متر
• وزن: 99.8 میلی‌متر
• مدت زمان مکالمه: 9 ساعت
• مدت زمان استندبای: 380 ساعت

نظرات 1 + ارسال نظر
آشنا 1389/09/10 ساعت 21:54

این مدل گوشی خیلی بیخوده
به هیچکس پشنهاد نمیدم
فنی ای گوشه خیلی خیلی ضعیفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد